fallback

Британци: Германските коли вече не са надеждни

Ново проучване твърди, че шофьорите не бива да вярват на предразсъдъци от миналото

Британската компания за поддръжка и ремонт на автомобили Warrantywise проведе проучване, което показва, че много потребители в страната вярват, че колите на големите германски производители са по-надеждни, отколкото са в действителност. В анкетата участваха 750 шофьори от Обединеното кралство, като всички те поставиха Mercedes, Audi и BMW в Топ 10.

В същото време, данните на Warrantywise показват, че тези марки са много по-надолу в класацията за надеждност, като резултатите им са под средните. Данните от същото допитване поставиха на първо място автомобилите на Honda, следвани от Toyota и Ford, а BMW е на четвърто място.

Според рейтинга за надеждност на Warrantywise, възприемането на обществеността за надеждността на BMW е много различно от реалността, като баварската марка се нарежда едва на 29-о място. Другите германски брандове - Mercedes и Audi, също са на дъното на класирането по този показател - съответно на 27-мо и 28-мо място, като техните оценки са под средното.

Самата класация е направена според коефициент на надеждност, базиран на броя неизправности или повреди, докладвани от собственика. Средният резултат за Великобритания е 75, като той се счита за „добър“, докато под 60 означава сериозни ремонти. При съставянето на класацията се взимат предвид също така средните разходи по автомобили, модела и възрастта.

Warrantywise също попита купувачите кой според тях е най-малко надеждният производител в Обединеното кралство, като Fiat, Vauxhall и Renault са най-често посочваните марки. В същото време обаче те се нареждат на 14-о , 17-о и 18-0 място с резултат над средния.

„Това изследване доказва, че не можете да купувате кола само според репутация на марката. Много хора ще се насочат към определени марки и ще стоят настрана от други, но нашите данни показват, че тези предразсъдъци може всъщност да водят хората в грешна посока“, коментира изпълнителният директор на Warrantywise - Лорънс Уитакър.

Най-надеждните марки според Warrantywise (след името е посочен коефициентът, както и разходите за ремонти на година): Honda – 93 точки, 535 лири на година Toyota – 93 точки, 592 лири на година Suzuki – 92 точки, 424 лири на година Mitsubishi – 89 точки, 833 лири на година Hyundai – 88 точки, 577 лири на година Mazda – 88 точки, 617 лири на година Nissan – 86 точки, 521 лири на година Subaru – 85 точки, 791 лири на година Ford – 85 точки, 421 лири на година Seat – 84 точки, 475 лири на година Peugeot – 84 точки, 406 лири на година Smart – 83 точки, 390 лири на година MINI – 82 точки, 497 лири на година Volkswagen – 82 точки, 631 на година Fiat – 82 точки, 417 лири на година Lexus – 82 точки, 603 лири на година Renault – 81 точки, 441 лири на година Vauxhall – 81 точки, 467 лири на година Kia - 80 точки, 522 лири на година Chevrolet – 79 точки, 548 лири на година Skoda – 78 точки, 492 лири на година Land Rover – 77 точки, 453 лири на година Volvo – 77 точки, 553 лири на година MG – 77 точки, 399 лири на година Saab – 77 точки, 425 лири на година Citroen – 75 точки, 501 лири на година Mercedes – 74 точки, 751 лири на година Audi – 74 точки, 620 лири на година BMW – 69 точки, 701 лири на година Ferrari – 64 точки, 2046 лири на година Jeep – 64 точки, 505 лири на година Chrysler – 64 точки, 464 лири Alfa Romeo – 60 точки, 590 лири на година Porsche – 57 точки, 842 лири на година Jaguar – 54 точки, 794 лири на година Maserati – 41 точки, 1430 лири на година

fallback
  • #17
    Fury ( преди 1 година )
    В други подобни класации най-често Порше е на първо или второ място, а тук на предпоследно. Нещо не ми се връзва!
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Има едни, които са дори по-заблудени от тези от статията: японофилите. Те наистина си вярват, че карат нареждни автомобили и не допускат разговор за коли, освен ако не е за надеждност. Винаги го обръщат в тази посока. А единственото надеждно в японски коли е заблуждаващият им маркетинг.
  • #15
    До 12 ( преди 1 година )
    Така е тойота е скучна кола не се чупи друго си е немския варел да чакаш пъна помощ да виси по сервизите друго си е даа
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Това отдавна не е новина, но за да не вдига много кръвно новият премиум внос, може да си препрочита TUV, за успокоение.
  • #13
    Ник ( преди 1 година )
    Най-теошливи и проблемни:Ауди/VWMercedesBMVПрехвалените така наречени премиуми.Мечтата на *** балкански.Любимци на сервизите,репатраците и собствениците на автоморки и магазини за авточасти!!!
  • #12
    Лудия ( преди 1 година )
    Глупости сааб в класацията хахаха!!! Немското е най доброто това е! Японските коли са ужасно скучни и сглобени с евтини материали! Който е карал и немско и японско знае! Другото са заблуди! Напълно е нормално всичко да е по скъпо при премиум автомобилите
  • #11
    Block me again До4 ( преди 1 година )
    Да си позволиш дадена кола не е да ходиш до банката за кредит и после да се чудиш, как да го връщаш и поддържаш колата. От такива селски екземпляри тръгва мълвата, че някоя марка не ставала, защото на гол заден двор си слагате чифте пищови. Като имаш пари, отиваш и си купуваш, каквото ти е по джоба, за да не ревеш после. Като те гледам как пишеш, ми е ясно от къде си. Точно от тия с кредитите за Аудита и Мерцедеси, дето ги изкарват на заплати, че били кофти и им е скъпа поддръжката.
  • #10
    Трабантаджия ( преди 1 година )
    И аз съм съгласен, че ауди са ***
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    По улиците виждам около 20-годишни Короли и изглеждат доста добре спрямо Аудитата и куп други европейски марки на същите години.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    За Пежо много нямам вяра, но за азиатските казвам, че са си на точните места. Хонда, Тойота и другите са дъ бест.
fallback
Последни