IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen превърна ID.4 GTX в екстремен SUV

Мощността на електромобила достига 388 конски сили

Германският производител Volkswagen представи електрически SUV, който получава името ID.Xtreme. Засега той е само концепция, като в зависимост от реакцията на феновете на електрическите превозни средства, ще бъде решено дали такъв автомобил да бъде пуснат в серия или не.


VW ID.Xtreme


В основата всъдехода е модулната електрическа архитектура MEB, която има огромен технически потенциал. ID.Xtreme е построен на базата на серийния ID.4 GTX и се различава от оригинала не само по дизайн, но и по мощност. И тъй като прототипът е предназначен за излети сред природата, всички подобрения са предназначени да подобрят неговите офроуд възможности.

Концептуалният модел е получил шаси с увеличен просвет и алуминиева защита на дъното. Арките на колелата са разширени с 50 мм, като вече побират 18-цолови офроуд-колела. На покрива има багажник с LED „лъчи“.


ID.Xtreme


За да се спестят ресурси, инженерите във Волфсбург са използвали един от тестовите прототипи, като за запазили дори неговата батерии с капацитет 82 кВт/ч. Сменен е обаче задния електрически мотор, а софтуерът на блока за управление на задвижването е актуализиран. Така мощността е увеличена от 299 на 388 к.с.

„Нямаме търпение да видим как ще реагират феновете на електрическите автомобили на този SUV. Именно тяхното мнение ще бъде от решаващо значение за по-нататъшната съдба на проекта”, коментира Зилке Багик, ръководител на продуктовата линия на платформата MEB.


Още снимки на екстремния електрически SUV на Volkswagen - вижте в галерията:

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тя градината на дядо ми е по екстремна и стръмна.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    НЕ БИХ ГО КУПИЛ ( преди 1 година )
    Точно така колега,офроолд с ламарина,то и Тоарега им ,прехвален,жалко, че нямам видео да покажа,Аз с Рекстън и един колега с Соренто,как се наложи да дърпаме Тоарег.
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За разходки сред природата - само нещо японско! И за предпочитане да е по стар модел. Хем са по добри офроуд хем няма да те притеснява като го оклепаш с кал и се надраскат ламарините.
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хахаха ( преди 1 година )
    Какъв СУВ какви 5 лева.......с това нещо само 10 минути по черен път и малко по агресивно каране са достатъчни да стане за скрап. Всеки един опит за каране офроуд ще завърши трагикомично. Колкото и да го туниговаш, лекия автомобил си остава лек автомобил. Не е предвиден за извън пътя. Слаба конструкция, неподходяща геометрия, слабо окачване без ход, малки гуми, няма просвет, няма никакви защити отдолу. Ще го ошмулиш в някой по голям камък и си до там. Ами във вода дали може да гази?