IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В сериозния офроуд сегмент на практика не останаха конкуренти

Клаус Хартман, директор маркетинг и продажби за Европа в Ineos Automotive, пред Automedia

Появата на нова автомобилна марка в Европа е доста рядко явление напоследък. Но юли 2022 ни донесе именно това: в Елзас започна производството на Ineos Grenadier, духовния наследник на Land Rover Defender и може би най-сериозния офроудър, правен на Стария континент. По този повод "КОЛЕЛА" и Automedia.bg разговаряха с Клаус Хартман, който след близо 20 години кариера в Mercedes сега е директор продажби и маркетинг за Европа на новата британска компания.
  
    
6 въпроса към Клаус Хартман, Ineos Automotive (ГАЛЕРИЯ):


  

Видео от разговора с Клаус Хартман вижте тук:

         
    

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Кое му е доброро висок разход на гориво и масло
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 2 години )
    Дизела на BMW е силен и здрав и е доста добър избор за офоруд джип. Хората масово слагат по стария вариант М57 на Нисан Патрол и на други джипове.
  • #3
    10 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Инеос е просто модел където бмв да си пласират двг един отмиращ сегмент защото електричките отвяват двг и немците ве чудят каиво да ги правят защото 90% от немецкого автамажилостраения се базира на двг
  • #2
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Шеф ( преди 2 години )
    От западните европедали не може да се очаква да направят истински тюрлюгюреч, макар този измислен "джип" да е точно това!
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    В началото имах големи очаквания за тази джипка, но сега съм малко разочарован от крайния резултат и серийната версия която пускат на пазара. Има доста неща които не са ги обмислили достатъчно добре. Дизайна не ми допада, и интериора е бъркотия. Позицията на стоене е странна.Окачването няма достатъчно ход заради късите носачи и не позволява тунинг и повдигане за големи гуми. Явно не са гледали достатъчно внимателно как са направени тези неща при доказаните модели на Нисан и Тойота..