Появата на нова автомобилна марка в Европа е доста рядко явление напоследък. Но юли 2022 ни донесе именно това: в Елзас започна производството на Ineos Grenadier, духовния наследник на Land Rover Defender и може би най-сериозния офроудър, правен на Стария континент. По този повод "КОЛЕЛА" и Automedia.bg разговаряха с Клаус Хартман, който след близо 20 години кариера в Mercedes сега е директор продажби и маркетинг за Европа на новата британска компания.
6 въпроса към Клаус Хартман, Ineos Automotive (ГАЛЕРИЯ):
Г-н Хартман, 2022 изглежда сложна година за дебюта на нова марка на пазара: недостиг на чипове, инфлация, рекордни цени на суровините...
"Добър въпрос. Честно казано, не мисля, че е лошо време за дебют. След края на пандемията хората са жадни да бъдат навън, жадни са да отидат малко по-далеч, отколкото са стигали преди, и са жадни да инвестират. Така че от гледна точка на клиенти и търсене сега е идеалното време да излезем на пазара. Такава е и обратната връзка, която получаваме. Колкото до частта с доставките и производството, в наша полза е, че все пак сме нишов производител, със сравнително неголеми обеми. Това улеснява нещата".
"Добър въпрос. Честно казано, не мисля, че е лошо време за дебют. След края на пандемията хората са жадни да бъдат навън, жадни са да отидат малко по-далеч, отколкото са стигали преди, и са жадни да инвестират. Така че от гледна точка на клиенти и търсене сега е идеалното време да излезем на пазара. Такава е и обратната връзка, която получаваме. Колкото до частта с доставките и производството, в наша полза е, че все пак сме нишов производител, със сравнително неголеми обеми. Това улеснява нещата".
Видео от разговора с Клаус Хартман вижте тук: