Предшественикът на сегашните модерни лекотоварни коли с "двоен шеврон", компактният Citroen C15, се появява на автомобилния пазар през вече далечната 1984 година и още със старта на продажбите се превръща в истински хит.
Според автомобилния производител от малката "баничарка" са продадени 1 235 042 броя. Серийното му производство е прекратено в завода във Виго в Испания през декември 2005 година. Изглежда не толкова отдавна, но макар и с разпознаваема визия, не много от нас са запознати със същността на тази кола.
Историята на най-известната баничарка (ГАЛЕРИЯ):
... но цената!
От търговските модели на марката Citroen само H Type (34 години) и 2CV Fourgonnette (27 години) са произвеждани по-дълго. По отношение на продадените бройки, C15 е надминат само от 2CV, който е продаден в тираж от общо 1 246 335 бройки.
"Баничарката" C15 от време на време може да се види по родните пътища и днес. Дори в Европа тези коли още са в продажба, като има много оферти за употребявани C15, а ценовите етикети са човешки. Най-евтините такива коли могат да се купят за 700 евро. Ясно е, че едва ли има такава "баничарка" с пробег под 200 000 км, но ... цената!
От търговските модели на марката Citroen само H Type (34 години) и 2CV Fourgonnette (27 години) са произвеждани по-дълго. По отношение на продадените бройки, C15 е надминат само от 2CV, който е продаден в тираж от общо 1 246 335 бройки.
"Баничарката" C15 от време на време може да се види по родните пътища и днес. Дори в Европа тези коли още са в продажба, като има много оферти за употребявани C15, а ценовите етикети са човешки. Най-евтините такива коли могат да се купят за 700 евро. Ясно е, че едва ли има такава "баничарка" с пробег под 200 000 км, но ... цената!