В засилващата се доминация на електрическите автомобили все още обаче времето на тези с двигатели с вътрешно горене не е отминало. И най-вероятно още дълго ще се търсят надеждни SUV 4x4, които се вписват добре в живота на много хора. Сега не е толкова лесно да се намери използван кросоувър, който да издържи поне 150 хиляди км без основен ремонт. Но ги има. Руското издание ZR направи подбор на автомобили, на които си струва да се обърне внимание при избор на градски SUV. Критериите са задвижване 4х4, възраст 5-10 години и пробег 100-200 хил. км.
6 солидни кросоувъра втора ръка (ГАЛЕРИЯ):
Skoda Yeti
Въглеродните отлагания са присъщи на цялата линия двигатели. Ранният 1.2 TSI (105 к.с.) трябва да се избягва. На неговия фон 1.4 TSI (122 к.с.) и особено по-късната версия със 125 к.с., където ангренажната верига вече е сменена с ремък, по принцип е нормален, но... Ако решите 1.8, потърсете кола след 2016 г. - до този момент заводът е завършил дългото търсене на оптималната комбинация цилиндър-бутало.
Салонът е обмислен и удобен, отлично окачване. Има много оплаквания относно издръжливостта на боята и корозията, но има достатъчно свежи каросерии.
Присъда: Наистина ли имате нужда от Yeti със задвижване на всички колела?
Въглеродните отлагания са присъщи на цялата линия двигатели. Ранният 1.2 TSI (105 к.с.) трябва да се избягва. На неговия фон 1.4 TSI (122 к.с.) и особено по-късната версия със 125 к.с., където ангренажната верига вече е сменена с ремък, по принцип е нормален, но... Ако решите 1.8, потърсете кола след 2016 г. - до този момент заводът е завършил дългото търсене на оптималната комбинация цилиндър-бутало.
Салонът е обмислен и удобен, отлично окачване. Има много оплаквания относно издръжливостта на боята и корозията, но има достатъчно свежи каросерии.
Присъда: Наистина ли имате нужда от Yeti със задвижване на всички колела?