Автомобилната индустрия продължава да се променя с всеки изминал ден и на пазара излизат все повече производители. Някои от тях имат сериозни амбиции, като те се простират извън пределите на държавите им. Такива, например, са компаниите в Китай, които все по-смело поглеждат към Европа. Тези от Индия обаче не бързат толкова и засега продават продукцията си основно в Азия, но скоро и това ще се промени.
Изданието AutoMail представи 5 модела на двата основни индийски производители – Tata и Mahindra, които, поне на външен вид, предизвикват сериозен интерес. Освен това те са и на по-ниски цени, което би трябвало да ги направи още по-привлекателни. Те не отговарят на изискванията за Европа, най-вече ааради екологичните стандарти на двигателите си, но това вероятно може да се промени.
5 индийски коли, които имат шанс в Европа (ГАЛЕРИЯ):
Предполага се, че с адекватни цени и компетентен маркетинг, субкомпактният хечбек Altroz може да се продава доста добре. Той изглежда ефектно и нестандартно и следователно дава усещане за нещо ново и различно, което често играе важна роля при избора на автомобил. Тази машина е изградена върху проста и евтина платформа ALFA (Agile Light Flexible Advanced). Има McPherson отпред, полунезависима греда и барабанни спирачки отзад.


0