IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mahindra изкара 2,3 млрд долара от SUV, който още не е на пазара

Само за половин час компанията получи над милион заявки за Scorpio-N

Индийската компания Mahindra откри приеман на поръчки за новия си SUV - Scorpio-N, чийто старт на продажбите е насрочен за 26 септември тази година. Само за половин час компанията получи над милион заявки за модела, който е наричан „индийската Toyota Land Cruiser Prado”, като желаещите да го притежават са платили общо 2,3 млрд долара. Това е рекорд в историята на индийските производители.


Scorpio-N


В рамките на всяка минута след старта на приема на поръчки в компанията са регистрирали около 25 000 резервации за Scorpio-N. От Mahindra обявиха, че SUV-моделът ще бъде доставян на клиенти според реда на заявките в сайта. Продажбите на автомобила стартират на 26 септември, като се планира до края на годината да бъдат доставени 20 000 бройки.

Всъдеходът Scorpio-N е изграден на нова платформа с рамна конструкция, като гамата двигатели на модела се състои от бензинови и дизелови агрегати, които са оборудвани с автоматични или ръчни трансмисии.

Новият модел се отличава със салон с 3 реда седалки, виртуален приборен панел и мултимедийна система със сензорен екран. Интериорът на автомобила е дело на италианско студио за дизайн. Цената на „индийското Prado” за вътрешния пазар стартира от 15 000 долара.

0 от 500