Застрахователният сайт confused.com използва данни на Google, за да намери 10-те най-търсени суперколи и спортни автомобили през последните 12 месеца. Анализът показа кои автомобилни производители са получили най-много търсения в Google през изминалата година, подчертавайки безспорната преднина на Lamborghini (над 58 милиона търсения годишно) пред BMW (над 26 милиона) и Ferrari (над 25 милиона).
В непосредствена близост до подиума има такива известни марки като Porsche (25 милиона), Audi, Nissan и Ford (всички - повече от 22 милиона), McLaren (повече от 21 милиона). Bugatti и Toyota отбелязаха по-малко от 20 милиона търсения, но това не им попречи да влязат в Топ 10. А ето как стоят нещата и при отделните модели.
Най-търсените супер- и спортни коли в Google (ГАЛЕРИЯ):
Друг модел с дълга историята от този списък. Произвежда се от далечната 1963 г., като има няколко вида каросерия - купе, кабриолет и тарга с много възможности за изпълнение (Carrera, Turbo, GT2 и GT3). Без съмнение именно серия 911 донесе световна слава на Porsche, като за близо 6 десетилетия тя не изневери на разпознаваемия си имидж и на задното разположение на двигателя.
Задвижването може да бъде както към задния мост, така и към четиритите колела. А целевата аудитория на Porsche 911 са богатите хора, които искат сами да карат колите си. Цените на модела стартират от 105 000 евро.