Застрахователният сайт confused.com използва данни на Google, за да намери 10-те най-търсени суперколи и спортни автомобили през последните 12 месеца. Анализът показа кои автомобилни производители са получили най-много търсения в Google през изминалата година, подчертавайки безспорната преднина на Lamborghini (над 58 милиона търсения годишно) пред BMW (над 26 милиона) и Ferrari (над 25 милиона).
В непосредствена близост до подиума има такива известни марки като Porsche (25 милиона), Audi, Nissan и Ford (всички - повече от 22 милиона), McLaren (повече от 21 милиона). Bugatti и Toyota отбелязаха по-малко от 20 милиона търсения, но това не им попречи да влязат в Топ 10. А ето как стоят нещата и при отделните модели.
Най-търсените супер- и спортни коли в Google (ГАЛЕРИЯ):
Премиум „хибрид“ със задвижване на всички колела, почти 4,7 метра дължина и цена от 148 790 евро. Подобно на R8, той се предлага във версии купе и роудстър. Първите клиенти получиха футуристичния автомобил през 2013 г. Първоначално той се предлагаше само купето, а откритият вариант излезе през 2017 г.
Този модел се отличава с изключително нисък коефициент на съпротивление (0,26 Cx) и с вид на „пришълец от бъдещето“. Интериорът е проектиран по схемата „2+2 места“, но отзад мястото е малко. Задвижването става с 1,5-литров бензинов турбодвигател с 3 цилиндъра, който осигурява 231 к.с. и 320 Нм. Той е комбиниран с 6-степенна автоматична скоростна кутия и допълнителен стартер-генератор, чиято задача е да презарежда батерията и да осигурява необходимата бързина за реакция на турбото. Електромоторът произвежда 143 к.с. (250 Нм) и прехвърля сцеплението към предните колела с помощта на 2 автоматични трансмисии. Захранването се осигурява от литиево-йонни батерии с течно охлаждане.