Не е тайна, че гайките и другите крепежни елементи по окачването на една кола много бързо стават едно цяло със структурата. Това се получава от влага, зимни реагенти и мръсотия, вследствие на което се появява ръжда и те стават невъзможни за резвиване и демонтаж.
Когато се случи такова нещо всеки опитен майстор ще ви каже: трябва да напръскате с проникваща смазка и след това да я загреете.Относно първата точка дори начинаещ шофьор няма да задава въпроси - изглежда, че става дума за препарат от сорта на WD-40. Но с втората точка могат да възникнат трудности.
В сервизите най-често използват газова горелка, но този метод е доста опасен, когато става дума за автомобил и ремонт в домашни условия. Именно тук на помощ идва най-обикновен бързовар. Единствено трябва да имате битов контакт наблизо и удължител.
Включвате бързовара и го поставяте върху проблемния болт. Нагревателят се загрява сам и загрява необходимите крепежни елементи до червено по-бързо и по-безопасно от горелка, което ви позволява да работите изключително прецизно. Затова много опитни шофьори предпочитат да имат този евтин и достъпен инструмент и да го използват него, а не горелка. Това е по-лесно, по-евтино и по-надеждно.