Японският спортен седан е преди всичко Mitsubishi Lancer Evolution и Subaru Impreza WRX STI. Някой вероятно ще си спомни за Nissan Skyline с турбокомпресор, а други симпатизират на Toyota Mark II Tourer V/Chaser Tourer V, както и на Toyota Altezza RS200. Това обаче не е всичко, което японската автомобилна индустрия може да предложи. В нейната историята има автомобили, от които Европа ще остане изненадана. Ето и част от тях, събрани на едно място.
Забравените японски спортни седани (ГАЛЕРИЯ):
Nissan Skyline Autech
Представен на изложението в Токио през 1997 г., чудовището на Autech наследява всичко, на което е богат стандартният Skyline GT-R - 2,6-литров редови "шестак" RB26DETT с индивидуални дроселни клапи и два паралелни турбокомпресора, система за задвижване на четирите колела и задвижване на всички колела HICAS. Това е първият автомобил с 4 врати, слязъл под 8 минути на Северната дъга на „Нюрбургирнг“. По данни на интернет-ресурса GTR Registry са произведени 416 коли.
Представен на изложението в Токио през 1997 г., чудовището на Autech наследява всичко, на което е богат стандартният Skyline GT-R - 2,6-литров редови "шестак" RB26DETT с индивидуални дроселни клапи и два паралелни турбокомпресора, система за задвижване на четирите колела и задвижване на всички колела HICAS. Това е първият автомобил с 4 врати, слязъл под 8 минути на Северната дъга на „Нюрбургирнг“. По данни на интернет-ресурса GTR Registry са произведени 416 коли.


0