Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
След втория рестайлинг (2010 г.) е трудно да се намери версия, различна от задвижване на задните колела, с атмосферен V6 2.5 (208 к.с.) и автоматик. По-мощните двигатели се срещат при по-старите коли, друг е въпросът дали те са необходими, защото моторът Toyota 4GR-FSE е един от най-добрите в историята, като ресурсът му е над 500 хиляди км.