Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
Отлична стабилност на купето и здравина на окачването, но без убедителна комбинация от двигател и скоростна кутия. Няма ръчна скоростна кутия, всички двигатели са компресорни, дори 3,0-литровият. Бензиновият 1.6 (150 или 180 к.с.) е съвместим само с роботизирана кутия Getrag 6DCT450, която е най-подходяща за дълги пътувания. И двата агрегата изискват перфектна грижа и не понасят замърсено масло.