Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
Има и V6 3.5 с мощност 252 к.с. в атмосферен вариант. Синхронизиращата верига и при него е доста слаба, а като цяло този мотор е по-крехък от 4-цилидровия. Дизелът 2.1 (серия OM651, 170 или 204 к.с.) е битурбо във всички версии. Няма сериозни проблеми, но все пак се появяват различни дреболии – като течове на антифриз, например. Както и висока чувствителност към качеството на горивото.