Автомобилите от премиум сегмента имат неоспорими предимства пред модели от „среден клас“. Факт е, че те са по-скъпи, но предлагат по-богато оборудване и са по-удобни от седаните от среден клас, като това се дължи до голяма степен на сложните им окачвания. Освен това те предлагат по-добра шумоизолация и по-скъпи материали в салона.
Освен това, защитното покритие на каросерията е направено с по-скъпи технологии и следователно премиумът ръждясва доста по-бавно. Всички тези модели, посочени от експертите от изданието ZR са на възраст около 10 години, имат пробег до 200 000 км и могат да се намерят в отлично състояние, което ги прави още по-привлекателни за потребителите.
Най-готините 10-годишни седани от висок клас (ГАЛЕРИЯ):
Серията G (индекс V36, до 2014 г.) е представена с три бензинови атмосферни V6. Вариант 2.5 (222 к.с.) е най-младият (от 2010 г.) и най-масов на вторичния пазар. Той е малко по-капризен е от версиите 3.5 и 3.7, но обикновено 200 000 км се минават без инциденти. Веригата му също е здрава, като основното, за което трябва да се внимава, е качеството на бензина.