IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всеки пети германец нарича автомобила си галено по име

За 77% от шофьорите колата е „много важна" или "важна“

Вашият автомобил има ли си име? Ако държите на колата си и прекарвате много време в нея, може и да го направите. Така ще се „сближите“ още повече с втория ви „дом на колела“.


soferis-autovaditajs-auto-lamuvardi-45479302


В Германия бе направено допитване, за да се разбере колко важен е личният автомобил за шофьорите. Оказва се, че ако колата е жизненоважна, собствениците са щастливи да инвестират време и усилия в нея. Това показват резултатите от проучване на Statista  - немска компания, специализирана в пазарни и потребителски данни, по поръчка на друга местна компания - за услуги Vergölst.

Резултатът изненадва дори самите изследователи – оказва се, автомобилът е толкова важен за шофьорите, че почти всеки пети го нарича галено по име! Имената, разбира се са най-различни, но такива като „хлапе“ и „дебел“ са особено популярни.


B3cbKLtbYNePK8w0AwWqYg=s800


Колко често собствениците мият колите си?

43% отговарят „няколко пъти в годината“, 25% казват веднъж месечно, а 6% дори веднъж седмично. 12% признават, че изобщо не я почистват, 9% мият колата си само веднъж годишно, а 3% дори по-рядко.

Украса в колата - да или не?

Броят на гласовете „за“ е още по-висок, когато собствениците са попитани за декорирането на интериора. Независимо дали става въпрос за специални стелки (51%), слънцезащита на задното стъкло (9%) или специални аромати за интериора (15%). Тези и други декоративни елементи се използват в колата от 68% от анкетираните. Талисмани под формата на висулки също често са представени, като ангели пазители.


obereg


Въз основа на съвкупността от отговори се оказва, че за 77% от германците оценяват колата си като „много важна или важна“ за тях, за 18% важността на колата е „средна“, а 5% описват колата си като „изобщо не важна“ или просто „не е важно“. В същото време само 21% са готови да се справят без собствената си кола. Например да преминат към модел за споделяне на автомобили.

Онлайн проучването е направено сред 1000 германски собственици на автомобили на възраст от 18 до 65 години.

 

 

0 от 500