fallback

Шефът на Porsche застава начело на Volkswagen Group

Оливер Блумe заема мястото на Херберт Дийс от 1 септември

Volkswagen Group прави основна промяна в управленската си структура. Изпълнителният директор на Porsche - Оливър Блумe, ще стане председател на Борда на директорите на групата. Той поема новия пост от 1 септември, като ще запази позицията си в Porsche в „дългосрочен“ план, обявих от компанията.

Блумe се присъедини към VW Group през 1994 г., заемайки различни ръководни позиции в Audi, Seat, Volkswagen и Porsche по време на мандата си. Преди да влезе в Управителния съвет на Porsche през 2015 г., той отговаряше за производството и логистиката в компанията.

От 2018 г. Блуме е член на Борда на директорите на VW Group от 2018 г., а сега ще застане начело на концерна, като ще замени Херберт Дийс, който пристигна във Volkswagen през юли 2015 г. Той ще остане в Управителния съвет на групата, като ще бъде и председател на Управителния съвет на подразделението Volkswagen Passenger Cars.

Дийс започна своята автомобилна кариера в края на 80-те години на миналия век в Bosch, преди да се присъедини към BMW, където работи до преминаването си във VW. Той пристигна в компанията само месеци преди избухването на скандала с манипулираните дизелови двигатели през 2015 г. Дийс оглави концерна 3 години по-късно, като помогна за справяне с последствията от „Дизелгейт“. Именно той бе в основата и на прехода на VW Group към производството на електрически преводни средства.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    е как може да имаш къща и да нямаш кокошчици ще ти снасят пресни яйчица за закуска и агънца да ти пасат в двора и кравичка която да дава мляко за сирене сигурно и барбекю нямаш колко мъка има на този свят не е истина
  • #9
    До #2 ( преди 2 години )
    Кокошки нямам, но тревата си я кося редовно, и всеки ден си зареждам елекричката от соларните панели на покрива. Вие как я зареждате в бетонните си кутийки? Да, ясно. Никак нали, карате дизеловите им коли на 3,60 нафтата, и пишете във форума съчинения по картинка ...
  • #8
    До #6 ( преди 2 години )
    Панамерата как е? Бегачка? Опитай да развърташ нормална кола, дори 5к годишно за кеф и ела пиши колко е здрава
  • #7
    Cool ( преди 2 години )
    Като е надценен продукт Порше си купи Ферари не виждам проблем. А видях го:финансов не можеш са си ги позволиш.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    4-ти, много е спорно и зависи от конкретния модел. Бегачките им - ако ги хванеш за ежеднева употреба (3-35к годишно) може би ще се окажат доста чупливи. Те се карат предимно за кеф и я минат 5к на година я не. При СУВ им е различно (дизелите), защото там е направен "ежедневен спортист" и е малко показност (марка). Надценени? Да, определено!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Е, очаквано.
  • #4
    До #3 ( преди 2 години )
    Само където Порше са най здравите и издръжливи автомобили и то от години.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    порше е силно надценен продукт
  • #2
    До #1 ( преди 2 години )
    Пич ходи моля ти се да косиш тревата на двора. Гледай си животните на село. По добре не философствай и да ръсиш злоба за неща който не разбираш и са много далече от теб и ограничения ти живот. И да не забравиш да сипеш вода на кокошките.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Т.е. ФВ официално си признаха че са се провалили с електрификацията. От цялата група, само Порше в момента имат модел който донякъде може да конглокира Тесла (не и по цена обаче, но докато за Порше това не е проблем, предвид факта че феновете им са научени да ги тръскат здраво, за ФВ е сериозен проблем че продават остаряла платформа, за която платиха сериозни пари, на цената на топ елекричките в момента).
fallback
Последни