IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.


първа помощ


Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.



„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.


0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти понеже си много умен, та не можеш да се сетиш, че докато работи на място, разходът на всеки един автомобил се измерва в литри за час и дори не знаеше колко е тази стойност, точно както не знаеш колко киловатчаса енергия има в литър гориво и дори не можеш да направиш връзката за това, което те питам. Очевидно е че не знаеш отговорите на нито един от елементарните въпроси и кой знае дали въобще имаш автомобил, за да видиш какво ти показва компютъра.
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно няма да загрееш разликите между двигател и турбина, както няма да загрееш разликите между хладилник и климатик, но вече се съмнявам дали не си луд. Ако ти си адвокат на електричките коли, не им трябват врагове.
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ХАХА! Нямаш ли акъл за две стотинки да се сетиш, че това го казва някой друг? Сравняваш ДВГ кола с бензинов или дизелов агрегат, смехурник.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Давай де ( преди 1 година )
    Бъзикай се, ако можеш? Ама нещо не ти достига капацитета и времето да четеш в wikipedia за да ми отговаряш, а аз те заковавам на секундата, в момента в който кажеш някоя глупост.
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 37 ( преди 1 година )
    Ами какво ми се пениш тогава, че електромобилите нямали бъдеще? Какво тръгна да ми ги сравняваш по ефективност? И прочети внимателно коментар 34, където те питам колко гориво ще ти изхарчи автомобила за 24 часа, а не за километри. Все пак си чакам отговора както на този въпрос така и колко литра гориво се равняват на 10 киловатчаса?
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, я ми обясни как точно газовите котлета имат КПД над 100% ? Сам не се усещаш колко си нелеп. Как не си умрял от глад с твоите разбирания за различните думички.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Обожавам да се бъзикам с юристи и лекари, вярно е, но пък и ти си особено тежък случай. С каква наглост спориш, след като си нямаш и хал-хабер по въпроса???? Много си тънкообиден, малко или много като жена.
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 35 ( преди 1 година )
    Пълни глупости! Парната турбина си е парен двигател, газовата турбина не е! Върни се да четеш. Първата е двигател с външно горене, а втората е с вътрешно горене. Парните двигатели са бутални и турбинни. Има и реактивни на теория, но не се ползват в практиката.
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ХАХА! А колко харчи един дизелов агрегат на час? Дори не си загрял, че тези машини не са коли и не се изчислява на 100 или 1000 км, а НА ЧАС. Пак нищичко не си разбрал, дори основната ми теза не си загрял. Не че не съм го писал няколко хиляди пъти тук, но КПД на електрическа кола е над 90%; а на ДВГ е около 20-30%. Как точно си разбрал точно обратното е отвъд моите възможности, но пък и не разбирам какви *** има в съдебната ни система.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Какво стана ( преди 1 година )
    Да не би Уикипедия да замълча по въпроса? От 10 мнения на минута изведнъж замлъкна? Да ти подскажа ли ключови думи които да търсиш в уикипедия за да намериш отговора? Защото отговорът е прекалено лесен за всеки който поне веднъж го е намерил. Отговорът е 10, ама какво 10 ще трябва да намериш ти, за да се поизпотиш малко, дано да научиш нещо в процеса.