IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германско ателие отбеляза края на V8 в Mercedes-AMG C63

След подобренията на Performmaster седанът развива със 102 к.с повече

Mercedes-Benz започна да произвежда 4,0-литровия V8 двигател с двойно турбо през 2015 г. Той е известен като M176, M177 и M178, като се поставя на редица модели на марката. Сред тях има такива без логото на AMG - като S 650 Coupe и Cabriolet, GLE 580, G 500 и Mercedes-Maybach S 580 4Matic, но моторът е известен повече с моделите C 63, E 63, S 63, GT 63 , G 63, GLC 63, GLE 63, GLS 63 и цялото семейство AMG GT. Използва се дори от Aston Martin Vantage и DBX.


Mercedes-AMG C 63 Performmaster


За съжаление, следващото поколение на C 63 ще се откаже от този двигател в полза на 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който ще бъде подпомагат от електрически двигател. За да отбележи края на V8 в този модел, германското ателие Performmaster представи своя последен вариант на C63 от W205.

Основните промени, които са направени, са именно в задвижващата система. Стандартно V8 моторът развива 612 к.с. и 840 Нм, но след намесата на тунинг-експертите мощността е увеличена със 102 к.с. и 140 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди (с 0,2 секунди по-бързо), както и достигане на максимална скорост от 310 км/ч.


Mercedes-AMG C 63 Performmaster


Седанът е получил и външни промени, като вече разполага с удължен преден сплитер, променена решетка на радиатора, нови прагове, както и впечатляващи дифузьор и заден сплитер. Всички тези детайли са направени от въглеродни нишки.

Цената на подобренията не се съобщава. Също така, все още не е ясно и кога Mercedes-AMG ще се откаже напълно от своя 4,0-литров V8 с двойно турбо, но се очаква това да се случи до няколко години.


Още снимки на подобренията по седана - вижте в галерията:

Снимки: Performmaster

0 от 500