IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota спира от движение електрическия си SUV

Колелата на bZX4 може да се откачат по време на пътуване

Японските производители Toyota и Subaru изтеглят в сервизите си по цял свят повече от 5300 бройки от кросоувърите си bZ4X и Solltera, тъй като има опасност едно или повече от колелата им да се разхлабят по време на движение и да паднат. Официално сервизната акция не е обявена от Националната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA), но американското подразделение на Toyota съобщи за изтеглянето на електромобилите.


Toyota bZ4X Subaru Solltera


Според агенция Reuters, Toyota вече е изпратила съобщение и до Министерството на транспорта на Япония за предстоящото изтегляне. То ще засегне около 2700 бройки от bZX4, като 260 са продадени в Америка, 2220 в Европа, 110 в Япония и 20 в Канада.

На свой ред, от Subaru обявиха, че вече са изтеглили 2600 бройки от Solltera по цял свят. Технически този модел е идентичен с Toyota bZ4X. Говорител на компанията обаче уточни, че засегнатите кросоувъри са на разположение на дилърите на Subaru и се използват като демо-коли, като до момента нито една от тях не е продадена на клиент.


Toyota bZ4X Subaru Solltera


Японското министерство на транспорта обяви, че към този момент не знае за инциденти, причинени от дефекта. В основата на проблема изглежда е болт на главината, който може да се разхлаби и потенциално да причини падане на колелото. Затова всички бройки от модела да бъдат спрени от движение, докато не се намери решение.

Докато това стане, дилърите на Toyota ще вземат всяко превозно средство, притежавано от клиента, и ще предоставят безплатно заместващ автомобил.

0 от 500
  • #14
    13 rate up comment 7 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Дай да не намесваме немските коли те не спират от движение за падащи гуми като любимите ти оризари
  • #13
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да бе у багажника ше си нося динамометричен клуч да проверявам ти уред ли си бе всичко е сметнато у завода аз ше ода да проверявам
  • #12
    8 rate up comment 14 rate down comment
    смех ( преди 1 година )
    кое качество бе гал фон на гоуфо и пасато ли тия ли бараки ще се мерят с какво с трабант може би
  • #11
    12 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В САЩ японските самоубийки са евтини. И наистина са по-качествени - но само от американските саморазпадащи се бараки. Това е причината да се купуват. В Европа цените са високи, а качеството - мноооого далеч от европейското. Съответно почти никой не ги купува.
  • #10
    7 rate up comment 13 rate down comment
    до Ганчо ( преди 1 година )
    Карат се и им викат булетрпрууф специално за Тойота а ГТР на нисан беше еталон за спортна кола близо 2 десетилетия за моторите да не говоирим Хаябуси Блекбърди и тн.Дори при пикапите Ниссан Титан и Тойота Тундра виждал ли си наравно с Рам и Шеви изобщо не се и сравняват с отпадъци като шматарок и други недоразумения отатък Рейн
  • #9
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Ганчо ( преди 1 година )
    Да в Америка карат японски коли но само бедните бели и ***.Ти продължавай да си мислиш че са добри коли но не просто са евтина ширпотреба.
  • #8
    8 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    айде айде цяла Америка от 50 гпдини кара и предпочита Японско пред техните си коли и немските сега зле били като се има предвид натпварването какво е по ямериканските пътища.
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    джапан куалити
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    notangel ( преди 1 година )
    Тия по зле и от Москвич...
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    затова винаги в багажника динамометричен ключ и периодично се проверявят болтовете и в зависимост дали сте с лети алумиеви или щанцовани метални момента на затягане е различен а на тестови прототипи и на камионите имат специални капачки на болтовете със стрелки по които се следи дали се развиват по време на движение ама те за оризарите човешкия живот не е ценен там философията на живот е другаhttps://***.trackwrench.com/2020/05/04/truck-service/