IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S постави рекорд – измина 1,6 млн км

Сега собственикът иска да пробва и конкурента Lucid Air

Германецът Ханс-Йорг Геминген постави нов рекорд със своята Tesla Model S, като навъртя над 1 млн мили (1,6 млн км). Таксиметровият шофьор ползва модификацията P85+, като не смята да спира дотук и ще продължи да използва електромобила.


Tesla Model S рекорд


Факт е, че колата вече не е в първоначалния си вид, като е сменила 8 пъти електромотора си и 6 пъти батерията. Границата от милион километра е премината през 2019 г., а до есента на 2020 г. са добавени още 200 000 км. През януари тази година числото на километража е нараснало на 1,5 млн км, а сега вече е над 1,6 млн.

Електромобилът сменя първата си батерия при пробег от 290 000 км, а втората – след още 150 000 км. За електромоторите има по-малко информация, но е известно, че 4 от тях са използвани за първия милион километра.


Tesla Model S рекорд

Tesla Model S рекорд


В гаража на Ханс-Йорг има и Tesla Roadster, който също е с впечатляващия пробег от 700 000 км. Според Autoevolution, германецът обмисля да се сдобие с електромобил на конкурента на Tesla – Lucid, чийто седан Air има още по-впечатляващи характеристики. В края на май той успя да измине 1106,2 км с едно зареждане.

Цената на седана Lucid Air започва от 77 400 долара, което е по-малко от тази на Tesla Model S Long Range – 82 990 долара. Топ-версията Air Dream Edition обаче се оценява на 169 000 долара, като целият тираж отдавна е разпродаден.


0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Този е подменил колата 6 пъти, ама иначе горд, че минал 1.5 милиона км -смешно и жалко. Безумно глупава електро опорка! ОТНОВО
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Към 8 ( преди 1 година )
    Иначе съм съгласен че в случая за главно извънградско и средно 500-600км на ден което значи всекидневно бързо зареждане по-добър е дизела но явно човека максимално ползва гаранцията и безплатното зареждане. Глупаво е да се казва това или онова задвижване е по-добро то е според как и в коя държава (различен климат и цени на ток и горива) се ползва колата
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    Ами така е като се връзвате на фалшиви статии. Май не си спомняте че до 1,5 милиона километра на този автомобил бяха сменени четири двигателя заради шумове в лагера, като четвъртия двигател беше сменен на 320 хиляди километра. Обясняваха и за трета батерия, въпреки че първата беше свалена за ремонт и му бяха дали оборотна батерия с по-малък капацитет, а след това му бяха върнали ремонтираната батерия на около 500 хил.км и така до 1,5 милиона. Кога успя да смени останалите за още 100 хил.км?
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Плоски коментари на фона на това че средно колите се ползват 500хил км и батериите се променят с времето. От няколко години Модел S има с 60% по-голям пробег от 20% по-голяма батерия в сравнение с версията от статията но разбира се и 400хил км да издържа батерията за "експертите" е малко. Модел 3 има версия с железно-литиева батерия издържаща няколко пъти повече цикли и е подходящата за такива милионници. Тесла на 10 години не е мерило за всички електромобили
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Луди са тия хода ей. Толкоз пари да дават за батерии и мотори от какъв зор? Абе земи си едно дизелче нов внос за 5 бона и ще караш същите километри безгрижно като номален човек. Като напълниш нафта догоре знаеш че минаваш 1000 километра без притеснения. Тоя електрокар само проблеми. Като му спре тока насред нищото гледай сеир.
  • #6
    10 rate up comment 12 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Демек електромотора и мре на 200к километра, а между тези умирания, *** и батериите. Значи на малко над 100к километра си купуваш нова Тресла, която е на цената на S класа. С тези всички ремонти пък, все едно си купил 5 S класи. Това ще рече, че дори да зареждаш безплатно, пак се връзва че километър ти излиза по-скъпо от това да имаш локомотив на нафта за семейна кола. Собствениците на тези коли действително са на тежки наркотици.
  • #5
    15 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Демек мре напълно на всеки 200-250к километра. Това ще рече, че правите на тази щайга, абсолютна анти реклама. Живота и е като на някоя малолитражка от 1000 кубика, която е напомпана на 300 коня, но подръжката и е като на Бентли. Перфектния автомобил за хора без грам мозък. Пълен смях и резил. Не ми се мисли, какви пари струват тези батерии, които са сменени шест пъти и осем пъти електромотор. Тази кола е пълен резил, а още по-голям резил са хората които я купуват, та чак я и хвалят.
  • #4
    4 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Я като ви казвам че разлика между батерията на нокия 3310 и на Тесла освен в броят клетки няма вие не та не.
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е да де градски автомобил
  • #2
    17 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Демек на 250000 км колата е мъртва - иска нова батерия и нов електромотор