IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Конкурент на Tesla представи кросоувър с 850 км пробег

Nio ES7 ще трябва да се бори за клиенти с Model Y и Model X

Един от конкурентите на Tesla – компанията NIO, представи своя модел с най-голям пробег. Кросоувърът Nio ES7 получава задвижваща система с мощност 644 к.с. и може да измине 850 км с едно зареждане на батериите.


Nio ES7


Новият модел е корпоративния стил на марката, като получава изразителна предна част с LED-светлинни, ниско разположена оптика и голям въздухозаборник. По ръбовете на корпуса са поставени пластмасови панели, а дръжките на вратите са изравнени. Като размери ES7 се намира между Model Y и Model X на Tesla, така че ще трябва да се конкурира и с двата кросоувъра.

Интериорът се откроява със специална система PanoCinema, която може да проектира 201-инчов „екран“ на разстояние от 6 метра. В салона има напълно цифров приборен панел, 12,8-инчов сензорен екран за информационно-развлекателна система и head-up дисплей.


Nio ES7


Кросоуъвърът разполага и с гласов асистент, известен като NOMI, който се намира на таблото. Клиентите могат да изберат кожа Nappa със специални люспи от кафе, която не съдържа традиционни химикали и също така има уникален „билков“ аромат. Що се отнася до седалките, те са оборудвани с отопление, вентилация и масаж отпред.

Задвижването на ES7 става с електрически двигатели, чиято обща мощност е 644 к.с. Благодарение на тях е поставен система за задвижване на четирите колела, като ускорението до 100 км/ч отнема само 3,9 секунди в режим Sport+.


Nio ES7


Клиентите ще могат да избират между три различни батерии. Най-слабата е с капацитет 75 кВт/ч, като осигурява пробег от 485 км. Средният вариант е с батерия със 100 кВт/ч и пробег 630 км, а топ-версията на модела разполага със 150 кВт/ч и може да измине 850 км с едно зареждане.

В оборудването ES7 влизат още 33 сензора, включително LiDAR с ултра дълъг обхват, седем 8-мегапикселови камери с висока разделителна способност, четири 3-мегапикселови фоточувствителни камери, радари с пет милиметрови вълни и 12 ултразвукови сензора. Те поддържат най-новата система за автономно шофиране на NIO, която обещава в крайна сметка да осигури „автономно шофиране от точка до точка“ по магистралата, както и в градските райони.


Още снимки на новия кросоувър - вижте в галерията:


Цените започват от 468 000 юана (69 500 евро) за модели, оборудвани с най-слабата батерия. Кросоувърът с акумулатор със 100 кВт/ч ще струва минимум 526 000 юана (75 200 евро), а този с батерия със 150 кВт/ч – 572 00 юана (81 800 евро).


0 от 500