fallback

Производители поискаха увеличение на данъчния кредит за електромобили

За промяната настояват Ford, GM, Stellantis и Toyota, но най-много ще спечели Tesla

Вече малко повече от десетилетие властите в САЩ предлагат федерален данъчен кредит на стойност до 7500 долара за купувачи на електрически автомобили и хибриди. Уловката е, че след като 200 000 от тях бъдат заявени за производител, този кредит ще бъде прекратен. Сега автомобилните производители - по-специално General Motors , Ford , Toyota и Stellantis. искат тази горна граница да бъде вдигната повсеместно.

Искането идва под формата на съвместно писмо до Конгреса (което можете да прочетете тук), подписано от главните изпълнителни директори на всяка компания. Автомобилните производители биха искали таванът да бъде вдигнат за всички производители на електромобили. Най-общо казано, те искат това поради опасения относно нарастващите разходи за материали и проблеми с веригата за доставки, което може да доведе до по-високи цени и може да обезкуражи купувачите да купуват електромобили.

Това също така ще върне автомобилните производители на равнопоставено поле. GM достигна таван за данъчен кредит преди няколко години, което означава, че нито един от неговите електромобили не отговаря на условията за данъчен кредит. Така че сега GM не е конкурентноспособен на другите автопроизводители, които все още имат кредити. GM обаче няма да бъде единственият бенефициент. Tesla също свърши въпросните кредити преди години. Nissan все още има, но вероятно не за дълго, тъй като, според информация на InsideEV, около 190 000 Leaf-а са били продадени в САЩ към април. 

Извършването на тази промяна също ще е добър начин за продължаване на стимулирането на продажбите на електромобили, ако правителството иска да направи това. Докато електромобилите сега достигат паритет в практичността и производителността с колите с ДВГ, наличието на допълнителен финансов стимул със сигурност ще ги поддържа да изглеждат по-привлекателни. А автомобилните производители могат да продават електромобили, без да се страхуват, че ще останат без кредити по-рано.

Със сигурност са възможни някои видове промени в данъчния кредит за електромобил. В процеса на работа има сметки, фокусиращи се върху промените в горните граници, както и върху размера на наличните пари и кои превозни средства отговарят на условията. Предложени са кредити до 12 500 долара, плюс възможни кредити за продажби на употребявани електромобили и ограничаване на някои кредити за превозни средства от определени ценови групи. Разбира се, всякакви промени ще изискват известно сътрудничество в дълбоко разделения Конгрес на САЩ.

fallback
  • #4
    Tedmaway ( преди 1 година )
    еще бы качество.........нет уж лучше подожду --- судя по рейтингу можно брать лучший сорт кофе, виды напитков кофе и их описание а также польза кофе в зернах для организма человека
  • #3
    До долния ( преди 2 години )
    Грешни сметки правиш. Цените на електромобилите и автомобилите с ДВГ така или иначе ще се изравнят по един или друг начин. Дали едните ще поевтинеят или другите ще поскъпнат или ще е и двете заедно, но ще се изравнят.Обаче цената на зареждането няма да се изравни и по-скоро ще се отдалечава с поскъпване на горивата.И вместо да правиш сметки за зареждане на един резервоар/батерия, вземи направи сметка колко изминават със зареждане за 50 лв.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    То ел колата 107к доларес те ти покриват 7 доларес е как да стане.Като технология единственото което може да бие двг е само ако се направи някакъв ядрен малък двигател.Никякви електеички не могта да го бият все едно витлов самолет да бие реактивен.100-110 квтч кяпатситет на батерията повече от това не може да се сложи под колата като на Тесла модел ес при 20квтч на 100 км разход прави 500-550 изминати км.Товя е горната граница някъде.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Тоест всички трябва да плащаме от данъците си, за да може някой да кара кола с батерии.
fallback
Последни