IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европа става приоритет за Hyundai и Kia

Марките ще правят повече модели на и за континента

Доскоро Европа не беше основен приоритет за Hyundai, Kia и Genesis. Азиатският и северноамериканският пазар винаги са били по-важни за трите марки на южнокорейския концерн, макар бизнесът им на Стария континент никога да не е спирал да расте и да се развива.


Hyundai Elantra N


Явно европейските операции на Hyundai - Kia вече са достигнали преломната точка, в която трите марки започват да работят по повече модели, специално разчетени за Европа. "Станахме толкова успешни в Европа, че вече трябва да разработваме собствени продукти тук", заявява Тайрън Джонсън, развоен директор на трите корейски марки за нашите пазари.

Думите на Джонсън предполагат, че Hyundai, Kia и Genesis ще разработват повече автомобили в Европа, за да посрещнат специфичните изисквания на местните клиенти. В допълнение, развойните екипи тук могат да отговорни и за повече глобални модели, включително продукти на дивизията Hyundai N.

Докато този ход не изглежда особено изненадващ за Hyundai и Kia, интересно е това, че и луксозният бранд Genesis ще работи по модели за европейския пазар. Миналата година марката представи G70 Shooting Brake (на снимката долу) на Стария континент, като той получи много позитивни отзиви от клиенти и медии. И именно европейската версия ще бъде насочена към пазара в Южна Корея.


Genesis G70 Shooting Brake


Като част от стратегията си, Hyundai-Kia планира да удвои тестовите си активности на Нюрбургринг. Една от най-внушителните писти на света се използва за тестове за издръжливост, като всеки нов модел изминава хиляди километри на трасето. Но основното тестово съоръжение на корейците се намира в Дуденхофен, Германия, където компанията придоби стара тестова писта на Opel.

Модел, разработен в Европа и продаван глобално, не е прецедент за Hyundai-Kia. Kona N, i20 N и Elantra N бяха разработени от развойните отдели на Стария континент, като последния бе реално предназначен за пазара в САЩ. Корейският производител явно ще следва същата рецепта с повече нови модели.

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Путьо ( преди 1 година )
    Киа никога....35 к и само проблеми
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 1 година )
    Номер 3, вместо да спамиш, защо не се преместиш в Русия и започни да се радваш на чудния живот там....
  • #3
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ходи на лекар да се прегледаш бе дженди! Каква Русия пак те бие в кратуната? Говоря за ритуалното самоубийство на Европа под диктата на империята на злото ФАЩ. Вижда се че повечето правителства са марионетни и действат под външен диктат против собствените си народи.
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1, в любимата ти Русия също си ги продават все още, направо отивай там. Обаче е там най-популярни са киа рио и хюндай солярис орязани като за колхозник, не като нашите, ама може и ладичка да си вземеш има ги и тях.
  • #1
    7 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Европа е умиращ пазар. След 2 години пЛандемия и сега самоубийствени санкции, голяма инфлация, нарушени енергийни доставки, пазари за стоки и суровини за европейците в близките години ще е важно какво ще ядат, а не какво ще карат. Отделно брюкселските бюрократи измислят все по-големи глупости по отношение разни зелени политики, ел. автомобили и др. подобни джендърски глупости. ЕС е най-голямото зло за всеки нормален европеец.