IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кутия от безалкохолно се оказа по-твърда от бронята на Nissan 370Z

Собственик на спортната кола проведе необичаен експеримент (ВИДЕО)

В интернет можете да се натъкнете на всякакви грандиозни експерименти, които собствениците извършват със своите автомобили. При някои от тях детайли от колите се тестват на здравина по най-необичайни начини.


експеримент


Това направи и собственикът на Nissan 370Z, който сравни твърдостта на предната броня на своята спортна кола с метална кутия с газирана напитка. Резултатът от експеримента беше повече от неочакван и това накара мъжа да качи видео в във форум в Reddit.

По време на експеримента под бронята беше поставена кутия, след което окачването на колата е свалено рязко. В резултат на натиска частта от колата, изработена от полиуретан, се превърна в „акордеон“, но кенчето с безалкохолна напитка остава невредимо. След това бронята е върната в първоначалното си състояние.



В коментарите под видеото отбелязаха, че използването на полиуретанови материали в частите на каросерията на автомобила дава огромно предимство пред елементите от фибростъкло, които се разцепват и напукват при напрежение. В допълнение, потребителите отбелязаха ефективната работа на окачването на Nissan 370Z.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Fts ( преди 1 година )
    Някой от коментиралите слабоумници дали се сети, че броните нарочно се огъват за да предпазват пешеходците при удар?
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 1 година )
    Това което поема удара е гредата (най-често стоманена) на няколко см под пластмасовата броня. Това което се вижда е само декорация която ТРЯБВА да е гъвкава, за да се огъне, опре в гредата и изправи отново. Ако беше некачествена щеше или да се пръсне или напука при огъване. А кенчето можеш да го огънеш ако го стиснеш отстрани. Пробвай отгоре надолу.
  • #10
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    кашкавалена кола
  • #9
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Става въпръс за кенче, което е направено от алуминий с дебелина на станиол, всеки може да го огъне с 2 пръста. Автомобила го притиска с малка скорост, представете си дърво и скорост от 50км.ч., вероятно дървото ще стигне до предното стъкло, не ми се мисли при удар от 100км.ч тая кола дали няма фаровете да целунат стоповете. Аз съм удрял със коръст 10км.ч пълна пластмасова касетка с моя СУВ и по бронята нямаше драскотина а касетката стана на парчета под колата ми.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    По принцип не е нещо неочаквано - стъпвал съм върху такова кенче и издържа без проблеми тежестта на човек, така че си е очакван резултат.
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Резултата беше очевиден и ще се повтори с ВСЯКА кола произведена след 1990-та освен Лада 7-ца. Първо така сложено кенчето е много здраво - на 2 кенчета може да се стъпи човек и няма да се огънат. Второ това което се огъва е само пластмасова декорация и аеродинамичен елемент. Не е предвидено да поема натоварване извън силата на въздушната струя. Дори не показват дали е отворено кенчето. Ако е запечатано на 4 кенчета ще вдигнеш цялата кола.
  • #6
    3 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нисан, няма нужда от друг коментар
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Предпочитам бронята да е еластична и при лек удар да остане здрава, пред това да е твърда и "здрава", която при най-лекия удар да се спука. Меко казано е мaлoyмнo това видео. Като повечето"инфлуенсъри" и "ютубъри". :)
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    това накара мъжа да качи видео в във форум в Reddit. - много В-та станаха!Слаба статия. Броните е важно да са пластични. Волво се рекламираха преди 20-тина години с такива брони и краш тест с 20-30км/ч при които автомобила оставаше непокътнат.
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Много неправилно проведен експеримент... Що не пробват кенчето да е завъртяно на 90 градуса и да е под единия ъгъл на бронята (а не по средата)?А тук най-слабата част на бронята е подпряна на най-здравото положение на кенчето... Еми не е коректно... :D