IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три модела, които бихме купили веднага, ако още се правеха

Тези автомобили са се превърнали в еталон на надежност и отлично качество

Времето поставя всичко на мястото си, като обикновено трябва да минат между 7 и 10 години от старта на производство, за да се разбере колко надежден е един автомобил. Тогава може да се оцени качеството му, както и да се разбере дали компанията, която го е разработила и пуснала на пазара, е спестила нещо. И това помага на евентуални купувачи да се ориентират към даден модел или пък да се откажат от него. В случая експертите от NJCar посочват три автомобила, които биха купили веднага, ако те се произвеждаха в момента. Те са доказали своите качества и няма да разочароват своя собственик.


Три коли, които бихме купили веднага (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Suzuki XL-7 ( преди 2 години )
    Сузукито не е с постоянно задвижване на 4-те колела ако не си включил лоста за работа и на предното предаване. Имам такова на вече 300 хиляди.. Не е като преди десет години,но се държи и е бензин с газ V6, на шаси и яко офроуд възможности. Няма такива истински джипове вече. Пълноценни 7 места, двузонов климатик и е много пъргава за 2-та тона тегло. Не я давам за ново Сувче...нито рева на шестака, нито возията, нито товар и пасажери мога да сравнявам със Сувчета. Офроуд клас като Патрол, Паджеро
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ivan.ivanof ( преди 2 години )
    Витара е със задно задвижване, предното се включва по избор!
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Гошко ( преди 2 години )
    Абе тоя рено фен страшен плювалник бе. Сигурно ходи пеша и да се е качвал най-много в някое такси. Всеки, който се е качвал на какъвто и да е автомобил от 90-те и си е взел от модерните кошници знае,че разликата е огромна. Най-малкото вече всички материали по интериора са некачествени, защото масовото производста не може да насмогне на ресурси. Модерните коли са куп забавна електроника, да привлече окото и вижте верно краш тестовете за какво става въпрос.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Абе ( преди 2 години )
    Не са само тия. Почти всички Мерцедеси и Фолксвагени до средата на 90-те,Тойота,дори скромния Опел, през който се гледаше асфалта, но вървеше като пушка.
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Xxl ( преди 2 години )
    Е, не може да пишеш В3, и да сложиш снимка на В4, *** се раждат, не се възпитават...
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Volvo ( преди 2 години )
    Volvo 240 ,740...
  • #20
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хахаха Ауди 80 яйцето е всичко друго, но не и удобна кола. Тясна и кофти да си в нея особено за хора с над среден ръст. Още си спомням как ме болеше лявото рамо, което се опираше в стъклото докато карам. Кошмар. Иначе технически беше добре колата и не съм имал проблеми. И моята беше 1,8 моноинжекция. Качих се на Пасат Б3 и се родих. Много по-широка, просторна и с повече място и возията беше къде, къде по-добра. Пак взех същия мотор, сложих му АГУ за 250 лв и го карах до 430 000 км без проблеми.
  • #19
    11 rate up comment 4 rate down comment
    ”Чочоне” ( преди 2 години )
    W123 е еталон за комфорт,возия и здравина! Жалко, че вече не се произвеждат такива автомобили дори и на 30% от това,което бяха Те !
  • #18
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Jojo ( преди 2 години )
    Пичови,Първатан снимка на ПасатО е на Б4 (1995-1997) а не на Б3.Като пишем статийки на ангро, поне да вземем някой да ги преглежда отгоре-отгоре...
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    БЕЗ ИМЕНА ( преди 2 години )
    Логично е експлоатацията на ново POLO да излиза по-скъпо от B3, все пак този PASSAT е на над 30 години...