Някога продукцията на тези две марки беше истинска мечта за автомобилните фенове на XX век, но по различни причини и в различно време тези две компании бяха закрити. Сега обаче те се възраждат. При това във време, в което автомобилните компании са в много тежко положение. Въпросът е „защо една полузабравена марка би се завърнала?“ А отговорът се крие именно това „полу“ - историческото наследство на тези брандове предизвиква интерес, какъвто едва ли някой би проявил към току-що създадена компания.
Суперлуксът от миналото се възражда (ГАЛЕРИЯ):
Една от най-старите автомобилни марки на планетата е създадена в предградие на Париж през 1905 . В първите си години тя предлага малолитражки, които по това време са известни с френския термин „voiturette“. Въпреки скромната си мощност, колите на Delage веднага се включват в състезание и започват да печелят победи. Първоначално в своя клас, а след това е в големи състезания, сред които са европейски Гран при и „500 мили на Индианаполис“.
Постепенно големите успехи на Delage започват да се свързват именно с автомобилния спорт, но французите не забравят и пътническите си модели. Най-популярен сред тях е луксозният Delage D6 с 3,0-литров двигател с 6 цилиндъра, който се завържа на конвейера близо 1/4 век – от 1930 до 1953 г. В крайна сметка обаче компанията става жертва на последствията от Втората световна война и фалира през същата тази 1953 г.