IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как ще изглежда първият нов Москвич

Путин вече обеща да си купи от възродената марка - но още не е ясно какви точно модели ще произвежда тя

Московският завод на Renault става собственост на властите в руската столица и занапред ще произвежда автомобили от възродената марка "Москвич" - тази новина развълнува и много българи, чиято младост е минала под знака на съветския "народен автомобил". А говорителят на Владимир Путин побърза да обещае, че лично президентът ще си купи от бъдещите нови "москвичи" - "стига да са добри".
    
     
Москвич, Кама 01
Разработеният от КАМАЗ прототип Кама-01 почти сигурно ще е първият производствен модел на новия Москвич - макар и с доста по-големи размери от тези на концепта
 
  
Но какви по-точно ще са тези автомобили? Дали Русия, която под натиска на обстоятелствата вече се отказа от въздушните възглавници, ABS и ESP като задължителни системи в новите коли, няма просто да възроди някои стари модели на Москвич - примерно "Алеко"? Или заводът ще продължи, както досега, да прави модели на групата Renault, но със сменени емблеми? Или ще заложи на изцяло нови модели?

По всичко личи, че правилният отговор е третият. Вече е сигурно, че в Москва няма да се правят модели на Renault. За разлика от предприятието на АвтоВАЗ в Толиати, за което французите запазват опцията за обратно изкупуване в близките години, заводът в столицата е безвъзвратно загубен за тях, поне според руски източници. Занапред той ще се управлява от местните власти в Москва (за момент се изкушаваме да си представим какъв автомобил би произвела нашата Столична община). И първият му модел е вече до голяма степен сигурен - този на снимката. Нека разгледаме него и останалите варианти за бъдещите "Москвичи".
   
    
Новите Москвичи - 4 спрягани варианта (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #72
    29 rate up comment 26 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Руснаците, че произвеждат, произвеждат, но ние тук няма как да го знаем. Надали е с масаво употреба и за износ, с изключение на оръжията и ракетните технологии. Ако тях не ги смятате за високотехнологични области, не знам тогава какви ще да са те. А за сравненията на Русия с България - жалка работа. Като ни спряха газта и оревахме Европа и САЩ, пък на руснаците като им спряха паричните потоци, трети месец си играят на война срещу целия "западен" свят. Жалко за убитите за тъпотията на политиците.
  • #71
    42 rate up comment 24 rate down comment
    :D ( преди 1 година )
    Абе смеем се на руснаците ,че толкова години една кола не можели да направят сами пък ние тука даже не можем да привлечем един инвеститор да направи някъв по-хайтек завод. Все някви седалките им да правим, окабеляването, панелчета някви, някой беше казал софтуера, което звучи сякаш е мн ама те не са дошли щото видиш ли тука са свръх програмисти ами евтино и става за работа после. От 20 години все идват да правят коли при нас и все не идват. Ама то ние основно изнасяме ку$ви, деца и работници...
  • #70
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Що пък не ( преди 1 година )
    Масовите коли до към 2007 2010 далеч не са бъкани с електроника и можем да вземем за пример Дачия която е сравнително проста и е на минимума по технологии и в същото време е доста успешна в цяла Европа, така нато си мислим ,че масовият европеец иска яко лукс... Той иска ама явно парите не стигат и доста дачийки купува, в което няма лошо ест. Та не виждам, защо да не могат да скалъпят една кола на ниво около 2007 с мн сложните датчици...а и тука им викаме на такива нов внос и ги имаме за нови.
  • #69
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Има някакъв шанс ( преди 1 година )
    Според мене могат да скалъпят нещо стига да искат. Имат капитал и хора които са работили в автопроизводствените среди тъй като ако не друго имаха поне чужди фирми които да правят там. Някои от тея системи дето са ги махнали далеч не са нещо уау като технология и могат и сами да си ги произведат частите...качеството е друго нещо вече ама то и без това автомобилите на много от уж светилата в автоиндустрията след 3 4 години са почети на дроб ,а някои още от завода са си с вродени мн кофти проблеми.
  • #68
    23 rate up comment 16 rate down comment
    Петър ( преди 1 година )
    До Онзи-явно нямате и грам технически познания-освен руски други централи в България няма(само една австрийска)виж без руснаците на какъв хал е ПАВЕЦ ,,Чаира" и как сме я ремонтирали.......неблагодарна нация сме че и подла.....жалко ама каквото такова
  • #67
    23 rate up comment 14 rate down comment
    Баси якото ( преди 1 година )
    Няколко " " питаха колко от уредите ни са руски в къщи. Ами нямаме , защото от 90 - те години още, сме западно ориентирани и къщите ни са пълни със западни машинарийки. Които пък от своя страна са повечето произведени в Китай !!! А все още за нещо което се чупи се използва фразата " китайски ***" . А от друга страна китайците заляха света с " ***" си на които толкова много се радвате. Еми нормално е да няма нищо руско в къщи , като търговията с тях отдавна е сведена до миниму
  • #66
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Петър ( преди 1 година )
    Не знам какъв модел ще произвеждат????но съм виждал на какъв хал са производствените халета а и марката ,, Москвич" е притежание на Фолцваген??????
  • #65
    40 rate up comment 35 rate down comment
    Русский пьяница ( преди 1 година )
    12 ти казваш, че руснаците нямат най - важното-свобода и демокрация. Слушайте по-малко приказките на западните пропагандисти, че Русия има тоталитарен режим, а Путин е кървав диктатор! В Русия има повече свобода и демокрация, отколкото във всяка европейска държава, където свободата и демокрацията са само на хартия!
  • #64
    27 rate up comment 7 rate down comment
    до 65 ( преди 1 година )
    неизменно се намира един колекционер на въшки, който да изтъкне какво не може да прави България. България в момента прави голяма част от софтуера за автомобилния сектор - най-високотехнологичната част, с най-висока добавена стойност, далеч над сглобяването на компоненти и завиването на гайки, с което се занимават в Словакия или Румъния например
  • #63
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Висоцки ( преди 1 година )
    Ой ***, Путяя, какой тъй пич. Во имя мира прапил Масквич.