IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Интериорът на едно Bugatti Centodieci се прави за 16 седмици

Проектирането на салона на хирерколата е отнело почти година

През следващите седмици Bugatti ще започне да доставя хиперколата Centodieci на клиентите си. Още през март компанията обяви, че е готова да стартира производството, а сега разкри подробности за създаването на интериора.


 Bugatti Centodieci


Със Centodieci марката отдава почит на суперколата EB110 Super Sport от 90-те години на миналия век, но автомобилът е уникален не само отвън, но и отвътре. Проектирането на всички форми, детайли и технологични процеси е отнело на специалистите от компанията почти година, а самата изработка на интериора, което се прави изцяло на ръка, става за 16 седмици.

Дизайнерите и инженерите са разработили от нулата предните панели и панелите на вратите, централния тунел и са променили стандартните спортни седалки на Bugatti. Висококачествените кожени, карбонови и алуминиеви покрития се преливат безпроблемно едно в друго, като идеята е да имат един и същи външен вид.


 Bugatti Centodieci


Покривът и изтривалките са декорирани в същия дух. Подглавниците са или релефни с логото EB, както беше в случая с оригиналния EB110, или са персонализирани с надписи по желание на клиента. Праговете на вратите и подлакътника са украсени с лазерно гравирани емблеми Centodieci.

Припомняме, че хиперколата, построена на базата на серийния Chiron, се различава от донора си не само по дизайн, но и по технология, позволяваща увеличение на мощността на 8,0-литровия W16 до 1600 к.с. Моторът е получил алтернативна охладителна система, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,4 секунди и развиване на максимална скорост от 380 км/ч. От модела са произведени 10 бройки, като всяка струва 8 млн евро.

Вижте в галерията как се създава интериора на хиперколата 


0 от 500