Някои производители имат странни правила за своите служители. Например, GM разполага с паркинг за служители, на който автомобилите, произведени от концерна, са отделени от останалите. Въпреки това, големите компании насочват енергия към поддържането на работна среда, която насърчава креативността на техните служители, като същевременно се държи и на високи морал.
Британската марка Rolls-Royce, която е собственост на BMW, е именно такава. Тя е синоним на лукс и класа, като безопасността на продуктите, етиката и сърдечното отношение са в основата на очакванията към служителите. Компанията има строги, но справедливи правила, които нейните служители трябва да спазват.
10 правила, които служителите на Rolls-Royce трябва да спазват (ГАЛЕРИЯ):
В Rolls-Royce са готови да изпълнят всяка желание на клиента си, като отговаря дори на най-специфичните изисквания, включително и грижа за домашния му любимец. Клиент на марката наскоро дори поискат компанията да създаде специален нюанс на кожата в колата му, който са съответства на козината на нейното куче. Желанието на дамата е било изпълнено, а в компанията, която печели стотици хиляди долари от продажбата на всеки един автомобил, напълно подкрепят правилото, че клиентът винаги е прав.

