fallback

8 прости съвета как двигателят и скоростната кутия да изкарат по-дълго

Спазването им ще удъжи живота на тези два основни агрегата на автомобила

Покупката на нов автомобил става все по-трудно заради повишаващите се цени и недостига на производство, затова е добре да се помисли как да се удължи живота на стария. Повечето съвременни превозни средства са проектирани така, че животът на основните им агрегати - двигателя и трансмисията, да бъде горе-долу толкова колкото и гаранцията им.

Благодарение на компютърно моделиране и съвременни материали производители успяват да „програмират“ срока на годност на основните системи. А това означава, че идва един неприятен момент, в който проблемите и разходите за ремонт ви принуждават да се разделите с колата си.

Какво обаче ще стане, ако се отклоните от препоръките на производителя и увеличите живота на автомобила си? За целта е нужен различен подход, категорични са експерти, които посочват някои наистина елементарни действия за увеличение на експлоатационния срок на основните два агрегата превозното средство – двигател и скоростна кутия.

8 съвета за увеличение на живота двигателя и скоростната кутия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    geagleiam ( преди 1 година )
    Благодаря за хубавата статия. Трудно е да се намери такава ценна информация, която дасе придържа към същността на предмета, особено у нас. Почти всички полезни статии, които съм събирал на три езика идват от вашия сайт; надявам се да продължите в същия дух.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    От съвременните хора, само авторът на статията има скелет (и мозък) на кроманьонец!
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо пак е преписвал от някой *** сайт на ушанките. Само като прочетеш няколко реда и ти е ясно от къде идва поредната глупост. Ама така е, като не знаеш друг език освен руски!
  • #7
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    валовете лежат върху леглото и при всяко стартиране те се изтеглятАвторчето, нито от механика разбираш, нито умееш да превеждаш. Но, явно си голям журналист, щом работиш в медия!.....
  • #6
    Народ ( преди 2 години )
    Господин, авторе, Петре употребата на Гугъл преводач явно е най - голямото достижение в живота ти. Употребата му не е лоша, но не познаването на дори елементарни технически термини си личи от космоса. Напрегах се много в опитите да осмисля написаното. Като журналисти в автобилен сайт не изискват ли поне минимални познания в сверата на машините? Иначе принципно верни теории, но написани на безобразен от техническа, (а и не само) гледна точка език.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредните конспиративни теории, явно преписани от някой руски сайт, в стил роден съм за инженер, говорят ми звездите.Съвременните автомобили нямат разработка заради усъвършенстваната технология. Загряването на двигателя е най-ефективно в движение. Просто при студен двигател се кара по-внимателно.
  • #4
    Гошо ( преди 2 години )
    Като цяло добра статия и верни неща...
  • #3
    младен ( преди 2 години )
    Това за автоматиците и ниските обороти е адски дразнещо и според мен вярно. За това карам на режима на ръчно избиране и гледам да не падам под 1500 оборота. Да не говорим че и катализатора страда от ниските обороти
  • #2
    kremikovci ( преди 2 години )
    По умни ли сте от производителите
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Добри съвети, малко не съм сигурен за изключването на старт-стоп един познат никога не го изключва и в момента наближава 350хил км и пасата си е ОК.
fallback
Последни