Логиката на Владимир Путин срещу международните санкции е, че Русия може да си бъде напълно самодостатъчна - да произвежда всичко на своя земя и да не зависи от вноса. Но отнася ли се това и до автомобилите? Изданието ZR прави анализ на ситуацията.
Какво е бъдещето на автопазара в Русия (ГАЛЕРИЯ):
Частите няма как да се платят, нито да се доставят
Но все пак международната изолация рязко влошава нещата. Много от международните компании, включително и толкова зависимата от руския пазар Renault, спират работа в страната по силата на санкциите. Но даже компаниите, които продължат да работят, ще срещнат много затруднения. Дори да намерят нужните им компоненти и производител, който да е склонен да ги продаде, изниква въпросът как ще ги пратят? Външноикономическата активност на Русия на практика е спряна, отбелязва ZR. А и как могат да бъдат доставени тези компоненти при тотално съсипаната логистика, която едва ли ще се възстанови скоро?
Но все пак международната изолация рязко влошава нещата. Много от международните компании, включително и толкова зависимата от руския пазар Renault, спират работа в страната по силата на санкциите. Но даже компаниите, които продължат да работят, ще срещнат много затруднения. Дори да намерят нужните им компоненти и производител, който да е склонен да ги продаде, изниква въпросът как ще ги пратят? Външноикономическата активност на Русия на практика е спряна, отбелязва ZR. А и как могат да бъдат доставени тези компоненти при тотално съсипаната логистика, която едва ли ще се възстанови скоро?