Цените на автомобилите продължават да растат, като това засяга не само новите, но и употребяваните. В същото време заради кризата покупателната способност на потребителите пада и голяма част от тях не могат да се позволят покупката на ново превозно средство.
В решение на този проблем могат да се превърнат петте модела в следващата ни подборка. Те приличат на кросоувъри, което означава по-високи шансове за успех, тъй като именно този клас автомобили продължава да е най-търсеният на пазара, но в същото време са и на много достъпна цена. Освен това, те са на популярни производители, което също би увеличило интереса на евентуалните клиенти.
5 достъпни модела, които биха имали успех в Европа в кризата (ГАЛЕРИЯ):
В Индонезия, а заедно с нея и в Индия, Малайзия и Филипините, марката Suzuki, позната в Европа предимно с кросоувъри и SUV, продава доста приятно изглеждащия компактен ван Ertiga. Въпреки скромната си дължина от 4390 мм, второто поколение на модела разполага със салон със 7 места. В основата на автомобила е хечбекът Swift, а името Ertiga идва от R-tiga или R3 на индонезийски, което буквално означава "триредов".