Цените на автомобилите продължават да растат, като това засяга не само новите, но и употребяваните. В същото време заради кризата покупателната способност на потребителите пада и голяма част от тях не могат да се позволят покупката на ново превозно средство.
В решение на този проблем могат да се превърнат петте модела в следващата ни подборка. Те приличат на кросоувъри, което означава по-високи шансове за успех, тъй като именно този клас автомобили продължава да е най-търсеният на пазара, но в същото време са и на много достъпна цена. Освен това, те са на популярни производители, което също би увеличило интереса на евентуалните клиенти.
5 достъпни модела, които биха имали успех в Европа в кризата (ГАЛЕРИЯ):
Този модел дебютира преди 5 години, но беше модернизиран през миналата година. Той е предназначен за пазара в Индонезия, където се продава заедно с клонинга си Nissan Livina и се радва на голям интерес най-вече заради просторния интериор с три реда седалки и огромен багажник. Сериозното му търсене принуди японската компания да удвои производството - от 5000 на 10 000 бройки на месец.