IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-бързи "леки" хибридни коли

Сред тях има автомобили, които вдигат 100 км/ч от място за по-малко от 3 секунди

Автомобилите, оборудвани с мека хибридна технология, стават все по-популярни. Тази технология, първоначално прилагана за обикновени градски автомобили или за превозни средства, предназначени за по-ежедневна употреба, наскоро се превърна в част от силовите агрегати на много по-мощни коли. Така те успяха да достигнат немислими доскоро нива на ефективност. С помощта на изданието Motor1 ви предлагаме 10-те най-мощни "леки" хибридни модела, предлагани на пазара в момента.


10-те най-бързи "леки" хибридни коли (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 2 години )
    Не че да се заяждам, но икономиите на хибридите на Тойота ги виждат само от Тойота. Примерно Х5,Q7 и GLE с три литров дизелов двигател в реални условия имат разход градско 9л. а хибриден Лексус РХ450 има разход градски 12л. тука не говоря за заводски данни а за реален разход, питай всеки който има РХ450 колко му е разхода, или излиза че хибридния Лексус не само че харчи с по 3 литра отгоре на 100км. но и ускорява с 2сек. по-бавно от 0-100км. от германските премиум дизели.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Меки или леки все тая! Това не са истински хибриди, а само името им е такова, за да заблуждават контролните органи при сертифицирането на емисиите, както и да лъжат клиентите с по-нисък разход, който в реалността не се различава почти никак от нехибридната версия. Дори Мерцедес при Е класата на тестове се оказа, че хибрида в реалността харчи повече гориво. Истината когато става дума за хибрид се нарича Тойота/Лексус. Пълни хибриди са и са действително икономични на практика, а не на книга.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 2 години )
    Тя идеята не е дали на теб ти пука а има европейски изиквания за нормите на замърсяване и именно мекия хибрид е един от козовете да успяват да покрият някакви изисквания за по-малко вредни емисии. Това не се прави за да се спестят 2лв. на собственика а за да покриват норми за вредни емисии.
  • #4
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За разлика от яхтите, тея немски железа след 3 години ползване са на половин цена.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    2-ри, ако съм извадил 100к Евро за М4, където 375 коня са така или иначе жадни, дали ще ми пука за няква мижава икономия при потегляне? И при тази тяга, ако махна мекия хибрид, дори няма и да се усети липсата му. А за тези с още повече коне е съвсем безсмилен
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Мекия хибрид помага и при потегляне от място, така намаля разхода защото той е най-голям именно при потегляне от място. В градска среда със светофари през 200м. Това е доста добре.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пешо, лек или мек хибрид? Конкретно на БМВ се водят меки хибриди с 48В батерия, която дава 10-20кс, но само ако си в спорт+ режим само при ускорение. Да не говорим, че при 350кс, не ги усещаш много, да не кажа изобщо. Говорим за разлика от околко 0.5сек.