IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-добрите малки коли на пазара в Европа

Британски експерти посочиха 10 модела, които са заслужават покупката

При увеличаващите се цени на горивата част от потребителите се ориентират към покупката на компактни и субкомпактни автомобили. На пазара в Европа е пълно с такива модели, като конкуренцията сред тях е много сериозна. За да бъде успешен един такъв автомобил, той трябва да бъде удобен както за използване в градски условия, така и за пътуване по магистрала. Освен това трябва да предлага богато оборудване, достатъчен багажник (поне за пътуванията през седмицата и за пазаруването), както и интериор, който е достатъчно практичен, за да се справи с нуждите на семействата.

Разбира се, всичко това трябва да бъде придружено и от конкурентни цени. А за да помогнат с по-лесния избор, експертите от британското издание WhatCar? посочиха 10 малки (субкомпактни) автомобила, които се предлагат на пазарите в Европа. Всички те отговарят на изискванията и биха могли да се превърнат в отлично попадение за потребителя.


Най-добрите компактни модели на пазара в Европа (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    tatyana.t ( преди 3 години )
    Единствения автомобил който съм имала е тойота ярис.Повече е карана по магистралите в италия.За 10-те години в които я имах,единствено съм сменяла акумулатор,и то защото я оставях дълго време без да я карам.Иначе редовно й сменях маслото и филтрите.Нямам нито една забележка,отлична кола.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гошко ( преди 3 години )
    Сред "най-добрите" малко коли е кощунство да няма една италианска... ФИАТ 500 и Панда не могат да им смогнат на продажбите... Ама нали от "аутомедия" сме ВАГини....
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ххххх ( преди 3 години )
    поредното доказателство,че пияните Англичани разбират от коли колкото *** от кладенчова вода. Яриса и джаза са наистина невероятни, но есички останали..
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до#4 ( преди 3 години )
    Какво разбираш под сериозен човек? За мен човек, който за ежедневна употреба в града ползва споменатите от теб коли не е сериозен, а глупав с ментални проблеми и малка пи*ка, която я компенсира с голяма кола в която в 99% от времето вози въздух. Ама и ти явно, като гледам возиш само въздух в главата си щом пишеш подобни простотии...
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до 4 ( преди 3 години )
    Проходимост и комфорт на магистрала в общия случай са взаимоизключващи се понятия. Освен ако не са с адаптивни и/или регулируеми окачвания. А пък американските пикапи в лентови ресори да не говорим. Те са основно за големи товари. Всичко друго идва на второ място.
  • #4
    3 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В САЩ никой сериозен човек не кара такива "коли". Там за ежедневна употреба се карат най много пикапи с бензинови V8 или V6. Там хората бачкат здраво и им трябват работни автомобили. Големи, здрави и надеждни. Да возят комфортно както по магистралата така и по черните пътища.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Клио фен ( преди 3 години )
    Клио 3 Инициале фул екстри или пък ГТ за (псевдо) спортисти - с 1,6 16V доказано най-дълговечния двигател на Рено - всичко друго е компромис :)(дори и да е по/модерно)
  • #2
    21 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако ви трябва повече пространство, здравина и многофункционалност - Хонда Джаз. Ако ви трябва чисто градска кола с отлична здравина и икономия на гориво - Тойота Ярис. Всичко останало от изброените модели е компромис!
  • #1
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако човек търси нещо наистина много икономично и здраво изборът е само 1 и той се нарича Тойота Ярис. Изключителна градска кола във всяко отношение. Става и за извън града. Много е пъргава хибридната версия и супер икономична. Ако галите газта разхода пада под 2,5/100 в града, а иначе при нормално каране без да пестите е 2,5-3/100.