IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 премиум-автомобила на цена под 50 000 лева, които си струват

Тези коли са на възраст до 5 години и имат пробег от под 100 000 км

Докато цените на новите автомобили непрекъснато растат, все повече потребители се насочват към пазара на употребявани превозни средства. Там също могат да се намерят модели от премиум-сегмента с прилично оборудване и доста добро състояние. Експертите от Carsweek посочиха 5 такива автомобила, чиято цена е под 25 000 евро, тоест по-малко от 50 000 лв. Всички те са произведени след 2017 година, тоест са на по-малко от 5 години и имат пробег от под 100 000 км. Те са проверени по всички параметри и съответно не са открити технически проблеми.

5 премиум-автомобила на цена под 50 000 лева (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    айдее... ( преди 2 години )
    преялият с корейски ориз пак се развряка! "IM-дртиВайтБoй" - изкъкал се и на добрата песен на Форинър даже
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    До 14-ти: Интересно, откъде изсмука тези твои типично собственоръчни умозаключения характерни за местния ограничен БГконсуматор робуващ на грозновати Герман.модели, след като цели 3 /три/ независими ЩАТСКИ агенции-неутрални институции определят и награждават съответно в течение на ТРИ /!/ поредни години Genesis като НАЙ-ДОБРИЯ и КАЧЕСТВЕН КАР предлаган на американския пазар. Та нима тез експерти са слепи+ глухи - директно платени от корейския премиуМ-Бранд, искаш да кажеш,тъй ли? Качи се+оцени!
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    Спец.до#15-ти: За герман.журналисти НЕ си много прав, щот с половин уста и под сурдинка ПРИЗНАВАТ с огромна мъка ЯВНОто превъзходство на GENESiS над родните им модели; все пак са големи натионалисти и е напълно разбираемо за тях, т.к. скоро четох тяхна обширна статия за дизел-модела им 2i22, в която хър-мър подчертаваха достойнствата му и по-ниската цена с 10 хил. лв., но въпреки всичко поставиха на BMW по-висока крайна оценка, което е обяснимо, но в САЩ ги признаха за #1 в техния СИ сегмент...
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    До #11,13+15: Виждам: все повече прозорливи БГ се убеждават в качествата на истински красивия и железно-здрав и издръжлив G70 и на останалите модели на този водещ перфектен к0рейски премиум-бранд /N.B:Има ЗАЩО!/.И това аз го твърдя още от 1ия ми поглед на тази великолепна марка, но вие сега го откривате, което е чудесно явление. Проблемът е, че все още са трудно достъпни, щото са само от 6 м. в ЕВРОПА, но пък степ-бай-степ скоро ще станат по-често видими и по пътищата ни за радост на очите ни..
  • #18
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    не знам кой , кога и защо е решил,че Ауди и Волво са премиум автомобили
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    А бе ... ( преди 2 години )
    Пепи Шекера е с неуДачия, и за него това са премиум на премиумите! ))))
  • #16
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Не е хубаво да приписвате Американски статии без да знаете за какво става въпрос
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Ужас кой нормален човек ще купи Мерцедес с 1.6 мотор от рено Логан.И това е най-умрелият двигател на БМВ.И 2.0 двигателят на Кия е пълен смях и се разваля на 80 000.Абе най-лошите варианти сте избрали както винаги. Браво.
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Борислав ( преди 2 години )
    "В салона има,атмосферно осветление,климатична система и серво-управление на вратата на багажника"..Като превеждаш с Гугъл,поне прочети какво се е получило!За Ауди Q3
  • #13
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Sameman ( преди 2 години )
    В момента Genesis е вероятно най-доброто на пазара, като цена-качество. А ниската цена идва от факта, че Хюндай са затворили почти напълно цикъла на производство, за разлика от почти всички останали производители. Последните Genesis в доста отношения превъзхождат немските си кoнкyренти. И това го твърдят и немски автомобилни журналисти. Това как го вижда средностатистически бг цъpвyл в случая няма никакво значение.