Дори най-успешните автомобилни компании понякога се провалят с някои модел. Историята е пълна с подобни случаи, като причините най-често са липса на финанси или на време, което кара производителите да прибързват. Те се опитват да запълнят ниши на пазара, като някои от тях дори не са съществували преди това. А крайният резултат предизвиква повече въпроси и прилича на петно от двигателно масло върху бляскав червен килим. С помощта на британското издание Autocar ви представяме 15 такива модела, които се превърнаха в „черни овце“ за своите семейства. Любопитното е, че с течение на времето някои от тях се превърнаха в примамливи предложение за колекционерите, въпреки че в началото на жизнения си път определено бяха провал.
Черните овце в семейството (ГАЛЕРИЯ):
Компанията-майка на Jeep – Willys-Overland, пусна на пазара през 1948 г. модела Jeepstar, с който да привлече нови и различни потребители. Предлаган само със задно предаване и с малък просвет, Jeepster беше представен като луксозен роудстър – пълна противоположност на всъдехода CJ-2, който направи марката много известна през Втората световна война.
Маркетингът на марката обаче се оказа провал и малцина научиха за този автомобил. Неговото производство беше прекратено през 1950 г., като бяха сглобени по-малко от 20 000 бройки. Компанията възкреси името Jeepster през 1966 г. като алтернатива на модела си International-Harvester Scout.