IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощният електрически седан вече е в сервизна акция

Над 200 бройки от представения преди месеци Lucid Air са с проблем в окачването

Lucid Motors стартира серийното производство на електрическия си седан Air през есента на миналата година, като първите доставки към клиенти започнаха в края на октомври 2021. Машината бе обявена за най-мощния седан с батерии в света, като изглежда наистина впечатляващо и луксозно.


Lucid Air Dream Edition


По-малко от 4 месеца след началото на доставките, обаче, американският производител обяви и първата сервизна акция за първия си сериен модел. Точно 203 бройки от Air EV ще трябва да посетят сервиза, заради потенциален проблем с окачването. И по-точно - с инсталирането на стойките на предните амортисьори в автомобила.

Изглежда това е превантивна акция, тъй като от Lucid Motors не са обявили за инциденти или повреди заради проблемната част. Към момента, клиентите на компанията са получили версията Air Dream Edition, която е и единствената засега в гамата на производителя. Тя ще бъде произведена в общо 520 екземпляра, което означава, че близо 40% от машините са засегнати от техническия проблем.


Lucid Air Dream Edition


Все още няма информация колко точно електромобила Lucid Air Dream Edition са доставени до клиентите от старта на производството досега. Проблемният компонент е доставен неправилно асемблиран от поддоставчик на марката, но въпреки ситуацията автомобилният производител не се притеснява от акцията.

От Lucid очакват едва 1% от засегнатите 203 електромобила да са наистина с некоректно асемблиран компонент на окачването, което по наши сметки прави 2 машини, но компанията иска да се увери, че нито един техен автомобил няма да бъде засегнат от проблема, а и държи да докаже, че е производител на качествени коли.

Ще ви припомним, че Lucid Air Dream Edition разчита на два електромотора със сумарна производителност 1080 к.с. (1126 във варианта Performance) и акумулатор с капацитет 113 kWh, позволяващ пробег до 748 км. Седанът ускорява от 0 до 60 мили в час (97 км/ч) за 2,5 секунди и развива максимална скорост от 270 км/ч. По-късно тази година ще бъде лансирана и версията Grand Touring с мощност от 800 к.с. и пробег от цели 830 км.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До анонимен. Имам Fiat 500e 2017 калифорнийско изпълнение. SOH на батерията е 100% и в момента. През зимата пробега на градско е 120-140 км. В нормално време е към 180-200. Зареждам го на нощна при 0.14 лв. За 1 г. 10000km. За града по-добро от това няма.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    croth ( преди 2 години )
    До анонимен. Имам Fiat 500e 2017 калифорнийско изпълнение. SOH на батерията е 100% и в момента. През зимата пробега на градско е 120-140 км. В нормално време е към 180-200. Зареждам го на нощна при 0.14 лв. За 1 г. 10000km. За града по-добро от това няма.
  • #10
    3 rate up comment 10 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    Екипа на Джеф Дан бачка по батерия милионник за Тесла от 2 години, като към момента резултатът е 90+% капацитет след 12 000 цикъла или 3 млн. км живот. Само с добавки против дендрити. Просто и гениално!Докато народа тука се мъчи да стигне до Луната, Мъск и Tesla са на Марс! :D#11 На кои колонки зарежда като Фиатчето има само Тип 1 и няма DC? Количката е чук, не мрънкай. 111 коня, батерия с течно охлаждане. Не можеш да вземеш кола на 10 години за 5 лв с батерия 24-ка и да мрънкаш, че минава 1 ...
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    пальо, рядко се вижда по-жалък комплексар от теб, но ти си го знаеш, нали?
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    забавно е да се *** с *** тук
  • #7
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Карах фият 500 ел....никога повече електричка! Без привилегиите за сините зони електричките са пълно недоразумение! Фията е с реален пробег 80 км. Само градско. Заредждал съм го само на домашен ток. На колонките излиза над три пъти по-съпо! Това е началото със зарибяването! А после?
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    абе и аз да питам - като кажа истината, че бензинджийката е акъл на амеба, защо ме триете?
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    пак говориш от собствен опит, пальо
  • #4
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    защо търпите бензинджийката с вибраторите да ви нарича "мършояди" ?
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    И тесла и лусид нас раха недоразумението на порше