IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla беше обвинена в измама с пробега

Властите в Южна Корея започнаха разследване срещу американския производител

Агенцията за справедлива търговия в Южна Корея, която е водещият антитръстов орган в страната, започна разследване срещу американския производител на електромобили Tesla.


Tesla Model 3


Според експерти, компанията на Илон Мъск умишлено е посочила по-високи характеристики на батериите, поставяни на нейните модели. Претенциите срещу Tesla са и заради факта, че марката не предупреждава клиентите си за възможни промени в производителността на батерията при промяна на метеорологичните условия.

От Агенцията твърдят, че автомобилният производител умишлено е завишил обявения от него пробег на някои електрически превозни средства, в това число и най-популярният – Model 3. На официалния сайт на Tesla се посочва, че този модел изминава 528 км с едно зареждане, но никъде не се казва, че при температури около нулата капацитетът на батерията пада.

Ръководството на антитръстовата служба е поканило на разговори представители на Tesla, за да бъдат обсъдени възможните санкции. От американската компанията все още не са коментирали обвиненията на агенцията.


0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    явно никога няма да загреете, че тесла вече се бори за номер 1 в автомобилния свят; елементарната истина е, че нямате пари
  • #9
    7 rate up comment 8 rate down comment
    И още ще има ( преди 2 години )
    Тепърва ще излиза грозната истина за "революционната" теСличка.Населението така и не разбра, че тази марка се основава само и единствено върху Елементарна пропаганда.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    щом китайския мачбокс вулинг за 4 бона има потенциални клиенти значи единственият извод е, че нямате пари
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    не чета корейски, но на български не виждам никакви такива предупреждения на страницата на киа/хюндай; колкото повече реват толкова по-жалко става; явно няма да се загрее, че така няма да се спре тесла, спейс екс и останалите компании на аутиста
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 4. Не батерията няма да изгуби енергията за 3 дни! Не може! Но на водородните може!
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    VAYK ( преди 2 години )
    хахахаха дръпнатите се показват като не много умни парчета!
  • #4
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не че нещо ама при корейските електрически коли не пише пробег при 30грдуса еди си колко, пробег при 0 градуса еди си колко, пробег при -20градуса еди си колко. Определено при електрическите коли изненадите с пробега могат да бъдат шокиращи, още повече че дори паркирани в гаража за 2-3 дена ако не се карат, може като се качиш да се окажеш с празна батерия въпреки че като си я паркирал е била на 100%.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Нормално ( преди 2 години )
    Американски *** лук
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Пълен смях за корейците! Ми на електричките, всяко едно нещо влия на разхода и съответно на пробега! Колите са ефективни и всяко нещо променя с доста проценти в обратна посока. Насрещния вятър, също съкращава пробега, дъжд и т. н. Но ако започнат да се съдят за това, те всички електрички са така!
  • #1
    15 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хахаха, тея как си бранят родните електрички само със същите номера, като в хАмерика. Все едно на техните електрички пише, че при 0 гр. пробега значително пада. Нали си има стандарти за мерене на пробега при точно определени условия, температури и т.н. Не им прави чест на корейците с толкова елементарни и жалки средства да се борят с конкОрентите. С тези декствия могат да отблъснат евентуални клиенти, а не да привлекат такива.