fallback

Шефът на BMW: Светът не е готов за отказ от ДВГ!

Оливер Ципсе смята, че премахването на конвенционалните мотори няма да помогне на околната среда

Докато BMW подготвя множество нови изцяло електрически превозни средства, самата компания все още не се е ангажирала с конкретна дата, на която да се откаже от продажбите на модели с двигатели с вътрешно горене. Според нейния главен изпълнителен директор – Оливер Ципсе, светът не е готов за подобно нещо.

В интервю за германското автомобилно издание Automobilwoche шефът на BMW заяви, че прекратяването на продажбите на превозни средства с двигатели с вътрешно горене дори няма да има положително въздействие върху околната среда.

„Най-големият пазарен сегмент в Германия е на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Същото се отнася за Европа и за целия свят. Затова, преди да се откажете от тях, трябва да помислите къде ще бъдете и какво ще правите след 8-10 години. Затова и предупреждаваме, че все още е прекалено рано. Глупаво е да се откажеш от технология, благодарение на която имаш силни позиции на пазара, без да има реална нужда от това“, обясни Ципсе.

 

Шефът на BMW допълни, че отказът от двигателите с вътрешно горене няма да помогне нито на климата, нито на нещо друго. В баварската компания са толкова уверени, че конвенционалните задвижващи агрегати имат бъдеще и затова вече работят върху новото поколение от 4-, 6- и 8-цилиндрови мотори. Новите двигатели ще бъдат много по-ефективни от тези, които заменят.

Това, разбира се, не означава, че BMW не инвестира сериозно в електрически превозни средства. В действителност, германският производител разработва изцяло нова платформа за електромобили, наречена Neue Klasse, която ще бъде в основата на множество нови модели с впечатляващ дизайн и електрифицирани задвижвания.

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    Едно от основните им предимства е възможността за реверсиране на посоката на преноса, което позволява да се реализират икономии на енергия не само през зимата, но и през лятото, при използването им в климатични системи.Загря ли сега? Или още стопляш бавно?
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    Вторият вид топлинни тръби - капилярните, от вътрешната страна са облицовани с материал с капилярна структура (фиг. 4). Възможно е да се използва филц, нетъкан текстил и други материали. При капилярните топлинни тръби, кондензатът се транспортира за сметка на разликата в налягането между зоните на кондензация и изпарение. За разлика от гравитационните, тези топлинни тръби работят в хоризонтално положение.
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    Загубите на налягане са изчислени при максималната мощност на вторичния контур за всеки от случаите.Важно: Данните в таблицата са ориентировъчни! Те са базирани на температурна разлика между подаващата и връщащата линия (в първичния и във вторичния контур) делта t: 10C и при среден дебит на двете циркулационни помпи.Тези данни могат да се отличават при различните инсталации и други входни условия, така че при избора трябва да се направи проверка на изчисленията.
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако термопомпата е раверсивна по фреон, чрез четирипътния вентил се променя посоката на движение на фреона кондензатора и изпарителя си разменят предназначението. Резултата е затоплена сондажна вода и охлаждане на флуида във вътрешната инсталация в режим охлаждане.Термопомпите с междинен топлообменник, затоплят БГВ без значение от режима на работа -отопление или охлаждане.Освен реверс по фреон е възможно и подвръзването на инсталацията с реверс по вода. В този случай има извести ограниче ...
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    фреона попада в изпарителя където започва бързо да се разширява и неговата температура спада до много ниски стойности. Процесът се осъществява с присъствието на циркулираща сондажна вода в топлообменника. От нея се отнемат средно около 5C (според настройката, вида и модела ТП и режима в който работи), а фреонът преминава отново в газообразно състояние. Цикълът се повтаря непрекъснато. Резултатът е охлаждане на сондажната вода и пренасянето на топлина във вътрешно отоплителната инсталация в р
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    А на теб известно ли ти е че фреона не се използва поради вредното въздействие върху околната среда.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    и след това в топлообменника кондензатор или дирктно в него . В кондензатора се осъществява топлообмен между горещия фреон и флуида от отоплителната инсталация (вода или антифриз).Известно количество топлина се отдава на отоплителната инсталация, но налягането на фреона се запазва същото. Фреонът започва да кондензира. Следващия процес е намаляване на налягането на вече втечнения фреон чрез терморегулиращия вентил. Веднага след терморегулиращия вентил, фреона попада в изпарителя където започ ...
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    електрическа енергия. Принципът на работа на термопомпата е известен като Обратен цикъл на Карно.Термопомпа с топлоизточник сондажна вода :След постъпването на газообразния фреон в компресора, налягането и температурата му се повишават многократно. Според конструкцията на термопомпата и вида фреон, температурата след компресора може да достигне над 90 градуса. От компресора и според модела термопомпа, фреона (във вид на прегряти пари) може да постъпи в междинен топлообменник за БГВ
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    смехурко, освен термопомпа има и сондаж, има и топлообмен, даже ти знаеш, че зависи как е проектирана и изградена инсталацията .... "Основно нещо, на което трябва да се обърне внимание е, че термопомпата не произвежда топлина. В конструкцията й няма нагреватели (изключение правят някои термопомпи, при които е предвиден и резервен топлоизточник), електроди, торсионни полета и т.н. Термопомпата представлява устройство, което пренася топлина, като за целта се използва малко количество електрическа
  • #16
    TSLA ( преди 2 години )
    Оли губел пapu и вие като обран грък. А га яде кифтетата ни рива, а?
fallback
Последни