Германският производител BMW публикува в канала си в YouTube част от реклама с участието на Арнолд Шварценегер. Целият клип ще бъде показан по време на Супербоул (финала на първенството на Националната футболна лига), който е най-популярното спортно събитие в САЩ.
В рекламата известният филмов актьор и бивш губернатор на Калифорния играе ролята на древногръцкия бог Зевс, който попада в съвременно кафене. Както е известно, Зевс е повелител на гръмотевиците и светкавиците, а това би трябвало да означава, че по време на Супербоул баварската марка ще представи нов електрически автомобил.
През тази година рекламите в Супербоул бият всички рекорди по цени. Излъчването на 30-секунден клип по време на мача струва 6,5 млн долара, на това не притеснява най-големите компании, тъй като събитието е гледано по цял свят. Освен Шварценегер зрителите ще видят и още няколко холивудски звезди, които ще участват в рекламата на Nissan Z-Series, наречена Thrill Driver.
Свои реклами ще покажат още Toyota и General Motors, както и Kia, чието видео е посветено на на електрическия кросоувър EV6. В него освен електромобила участва и роботизирано куче. Двубоят за титлата в Националната футболна лига е на 13 февруари в Лос Анджелис, като в него един срещу друг се изправят местният „ЛА Рамс“ и „Синсинати Бенгълс“.