IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата състезателна Lada вече е почти готова

Актуализираната версия на Vesta Sport TCR беше заснета

Официалният акаунт на Сочи Автодром публикува поредица от снимки от тренировъчния лагер на пилотите на Руската автомобилна федерация. В галерията видяхме снимка от камуфлажна състезателна Lada Vesta, която бързо след това беше премахната. Най-вероятно снимката е попаднала в селекцията случайно, а на нея е изобразен актуализиран прототип, който ще замени сегашната спортна Vesta на екипа на Lada Sport Rosneft в състезанията.


Lada Vesta Sport TCR


Прототипът на снимката има високо антикрило отзад и раздути калници, но аеродинамичният боди кит все още изглежда недовършен - можем да предположим, че това са временни решения и колата все още в етап на разработка. Все още няма официално потвърждение, че именно това е актуализираната версия на Vesta Sport TCR.

Настоящата Vesta Sport TCR е разработена в съответствие с техническите изисквания на международната TCR International Series, има международна хомологация и участва в руската серия от състезания в най-високия клас Touring. Такава Vesta е оборудвана с турбо двигател с мощност 340 конски сили, изготвен съвместно със специалистите от ORECA. Двигателят работи съвместно със секвенциална скоростна кутия. 

Що се отнася до гражданската версия на Lada Vesta, тя също ще бъде актуализирана в близко бъдеще. След модернизацията моделът ще се промени леко отвън и отвътре, а също така ще придобие LED основни светлини, виртуален инструментален панел и вертикален таблет в салона. По предварителни данни продажбите на Vesta FL ще започнат в края на пролетта или началото на лятото тази година.

0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    TCR ( преди 2 години )
    Живеем във време, където всеки (с пари) може да направи кола. Шасито на Веста беше на базата на Шкода Дъстър, двигателя идваше от Рено-Нисан, с тунинг от Орека до ~350 кс.Окачване, табло, електроника, турбина, както и цялата външна карантия идват от доказани производители на състезателни части.Ако ви предложат Веста TCR не бързайте да я връщате само защото правите асоциации с руска техника от близкото и далечното минало. Това е яка бегачка, която е подготвена от рейсинг специалисти :)
  • #6
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Кок ( преди 2 години )
    С кого ще се състезава Ладата ако е сЗАЗ залагам за.Ладата.ще издуха Запорожеца още на старта пък после ЗАЗа ще прегрее и Ладата е победител
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тая кола е лада - от тук нататък каквото и да се каже, нищо не може да ме убеди че не е ***.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    В допълнение тази кола вероятно не е обременена от катализатори, дпф-и, егр-и. А скоростната кутия е пресметната за динамика, а не за нисък разход по WLTP.
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Не се излагайте ( преди 2 години )
    Немците отга правят коли
  • #2
    16 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 2 години )
    WRC колите например са 380 коня и 1200кг. Имат къси предавки и максимална скорост около 200км/ч Всички тези раздувки, отвори спойлери сплитери и др. аеродинамични елементи създават сцепление на гумите, стабилност и подобряват охлаждането на двигателя и спирачната система. Твоята немска кола няма никакъв шанс и при едно състезание на планински път със завои на тази Лада ще и дишаш праха!
  • #1
    9 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Моята непретенциозна немска кола е 380 коня и няма такива калници, споилери и изгъзици като тая лада. Изглежда си като нормален всекидневен автомобил. За руснака тези 340 коня са космическа технология