IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Батерията на стар хибрид се оказа по-скъпа от колата

Собственик на 8-годишен Mercedes E-Class трябва да плати 18 000 евро за нов пакет

Хибридната технология помага за драстично намаляване на емисиите на отработени газове през последните 20 години, но някои шофьори на такива автомобили вече си патят от високите сметки за ремонта им. Такъв е случаят с Раджит Сингх от Лестър, който преди 4 години си е купил E300 Hybrid от дилър на Mercedes-Benz.


батерия


Комбито е произведено през 2014 г., а мъжът е платил 27 770 британски лири (33 430 евро). Задвижването на версията E300 BlueTec Hybrid става с комбинация от 2,1-литров двигател с 4 цилиндъра, развиващ 210 к.с. и електромотор с 27 к.с. Пробегът на автомобила е бил 79 000 км, като до тази година всичко е било наред, съобщава LeicestershireLive.

Преди месец колата е започнала да създава проблеми и Сингх я е закарал на дилъра на Mercedes-Benz, от който я е купил. След проверка в сервиза се оказало, че животът на хибридния акумулаторен пакет на комбито е приключил и той трябва да бъде заменен. Обявената от дилъра цена е 15 000 лири (18 000 евро), като в тази сума не влиза труда по ремонта, който ще бъде таксуван по 200 лири (240 евро).


батерия


В случая не става дума за батерия за електромобил с капацитет 80 кВт/ч. Устройство в E300 (W212) е със същия размер като обикновен автомобилен акумулатор и произвежда само 0,8 кВт/ч. Нещата стават още по-неприятни за собственика, който проверява в специализиран сайт стойността на автомобила си към момента и тя се оказва 12 800 лири (15 410 евро).

Проверка в eBay показва, че употребявана батерия за този модел струва около 800 лири (960 евро). От британското представителство на Mercedes коментираха единствено, че клиентите са информирани за гаранцията на батерията и в случая тя е 3 години при неограничен пробег.

0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Johnson ( преди 2 години )
    Този сайт винаги го отварям само заради коментарите,оправяте ми винаги настроението, бъдете здрави пичове
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До #4- да си се качвал на Лексус случайно- да си чувал нещо за LC500h, LS500h, GS450h? И, преди да се отвориш пак как имало "и по-бързи коли"...да, има, но за показателите- динамични характеристики/тегло/реален (!!!!) разход са все още ненадминати и ще си останат дълго време..Та, дали в концерна Тойота-Лексус няма "коли по-бързи от скейтборд" може много да се спори.
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    младен ( преди 2 години )
    Да ходи другият път да си купи пак същоят *** марка, т.е. магарцедес.
  • #12
    16 rate up comment 4 rate down comment
    До 13 ( преди 2 години )
    Да обаче, ако "хибрида" е немски. Вземаш си хибрид Тойота имаш 10 г. гаранция на всичкои изобщо не ги мислиш нещата. Дори, ако нещо се развали след 10-тата год. то изобщо нещата не са скъпи. По спомен една чисто нова батерия на Приус оригинална струва около 3500$. И това не е малка батерия 48 волта, а голяма 600 волта. И не е китайска, а е на Панасоник произведена в Япония. Така, че който си взема немско трябва да знае, че ще му дерат яко кожата и да не се оплаква. Като има балъци ще има и тарик
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ех, Пешко, Пешко ( преди 2 години )
    Сладур! Още не си научил мерните единици. кВтч, не кВт/ч !
  • #10
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Защото е мерцедес и дерат по 3 кожи. Това е 48 волтов хибрид. Не знам чия система ползват Мерцедес, като представяха преди няколко години своите системи Валео, Континентал и други даваха цени около 1000-1500 евро за целия пакет - стартер генератор, батерия и инвертор.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 2 години )
    "Търся любовник за 1-2 нощи, моят телефонен номер и снимки в профила в сайта''. Рублата пада и тинтири-бензин взе да заработва допълнително.
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 2 години )
    Взимаш си хибрид и правиш ремонт като за две коли.
  • #7
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Магнито ( преди 2 години )
    Сваляш старата батерия. Разгледай бавяш я внимателно. Виждаш какви елементи използва. Поръпваш от Китай. Редиш сглобяване бавяш. Повече от 200-300 лева няма да излезне.
  • #6
    23 rate up comment 1 rate down comment
    кво речи? ( преди 2 години )
    Както и да го погледнеш ми е необяснимо на база на какво ти търсят 18 000, предполагам се откачат два кабела и се слага новата