IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW i4 срещу Tesla Model 3: първи сблъсък в реалния свят

Може ли баварският седан да се пребори с лидера в сегмента? (ВИДЕО)

Само преди няколко години Tesla нямаше никакви твърди конкуренти, но времената се промениха. Сега повечето производители предлагат конкуренти електромобили, като това важи особено за компании Hyundai, Porsche и BMW, които са особено активни в последно време..


BMW i4 vs Tesla Model 3


Най-подценявано от тази група изглежда BMW i4, което най-после беше изправено в реални условия срещу Tesla Model 3 Performance. Тестът беше направен от Мат Уотсън от Carwow, който сподели своите впечатления от директното противопоставяне на двата електрически модела. За сравнението той избра версия i40 M50.

BMW i4 е първият пряк конкурент на марката на продукт на Tesla и това е ясно от данните му. M50 използва два двигателя, за да генерира мощност от 540 к.с. При Tesla Model 3 Performance моторите също са два, като развиват 480 к.с. Батерията на бавареца е с капацитет 81 кВт/ч, докато тази на Model 3 има 77 кВт/ч.

Цените са приблизително еднакви – i4 започва 65 000 долара, докато Tesla стартира от 58 000 долара. Електрическото BMW обаче ползва кредит от 7500 долара, докато при Model 3 такъв няма. Какво обаче се в реалния свят?



Според Мат Уотсън, Tesla не оставя шансове на съперника си. Model 3 може и на се толкова мощен, но това не си личи, тъй като се изстрелва от 0 до 96 км/ч за 3,6 секунди, докато i4 се нуждае от 4,2 секунди. Не всичко обаче е скорост, като електрическото BMW превъзхожда като качество на материалите и оборудване, но това не е достатъчно, за да спечели подобно сравнение.

„Tesla е по-евтина, по-бърза и може да отиде по-далеч. Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) изчислява, че Model 3 може да измине 507 км, докато BMW ще спре след 434 км при същото шофиране. Затова и ще трябва да изчакаме още малко, за да може някой да извади електромобил, който да победи Tesla”, категоричен е Уотсън.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #34
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Особено дизела е много добър вибратор!
  • #33
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Е електрическата кола няма вибрации! Те са в ДВГ колите, те са вибраторите! Седиш си и ти вибрира на ***!
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    съболезнования за смотания избор при покупката на колата, но първите и последните букви също са важни
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    дай адрес по-добре
  • #30
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Гледам, че бензинчо е запалил здраво! Чак и за мен пише! Мисля, че Мат Уотсън трябва да си наеме охрана, че наште двама идоли, ще му изпратят някой! Как може да казва такива неща за Тесла? Хахахаха! Но е прав човека! Тесла дава най-много, за най-малко от всички конглокенти! Това е!
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    зеглена еуглана фантаст, каква фирма имаш в Берлин бе? мухъл с мухъла
  • #28
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Въпросът е: НА КОГО МУ ПУКА?! едното е невъобразимо грозно - другото е невъобразим трошляк.
  • #27
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    мъск фалира русия, нормално е да го мразите, но колкото повече псувате толкова повече демонстрите колко сте жалки и смотани, че и фрустрирани
  • #26
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    знам, че си с акъл на ***, виждам и че нямаш пари, пускай си вибратора и ще ти олекне
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ... серията двутактови двигатели UE, в сътрудничество с Kawasaki Heavy Industries, Ltd. и Yanmar Power Technology Co., Ltd. Това ще бъде първият главен двигател с водородно гориво за големи океански или крайбрежни плавателни съдове.Разработката на двигателя беше избрана за субсидиран от правителството проект от Организацията за развитие на нови енергийни и индустриални технологии (NEDO) на Jaoan.