fallback

Рискуваме нормалните хора да не могат да си купят кола, казва шефът на Stellantis

Eдин електромобил трябва да измине 70 000 км, за да неутрализира само емисиите за производството на батерията си, твърди Карлос Тавареш

Електрификацията е изцяло решение на политиците в Европа, не на автомобилната индустрия. Тя крие в себе си огромни социални рискове и заплашва да направи така, че хората от средната класа повече да не са в състояние да си купят автомобил, заяви Карлос Тавареш, главният изпълнителен директор на групата Stellantis. Португалският мениджър разговаря с журналисти от няколко европейски издания, включително Corriere della Sera.            При сегашния енергиен микс в Европа един електромобил трябва да измине 70 000 километра, преди да неутрализира емисиите само от производството на батерията си, твърди Тавареш. В същото време цената на електрическите коли си остава с 50% по-висока от тази на автомобилите с ДВГ. Продължването на правителствените субсидии за електромобилите не е устойчива политика от бюджетна гледна точка, но пък без тях социалният риск ще нарасне значително, добавя Тавареш.

63-годишният португалски мениджър ръководи групата Stellantis от началото на миналата година, когато тя бе образувана от сливането на PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler. Преди това Тавареш бе дясна ръка на Карлос Гон в Nissan и Renault. Ето още част от въпросите, на които мениджърът отговори.

16 въпроса към Карлос Тавареш (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #33
    анонимен ( преди 2 години )
    войната е изгубена държавата винаги побеждава данъкоплатеца системата е по силна от индивида бориш се примиряаш се предаваш се жалко че денят на бастилията е избран за национален празник рушенето на една сграда не променя държавата на нейно място изникват стотици хиляди и армия от нищо не правещи безделници които консумират обществената енергия на обществото което живее в крайна бедност докато другите ядат на закуска пасти с шампанско
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    Нека действат бе, урсула и другите. Всички имаме по една жълта жилетка в колата, нали? Макарончо във Франция вече знае
  • #31
    анонимен ( преди 2 години )
    Много е прав. Обаче какво от това, като другите в тая индустрия са се привели пред политиците и правят, каквото им кажат
  • #30
    MALTUS ( преди 2 години )
    Рискувате доста, щото бачкаторът ако не може да си позволи кола и жилище, при условие, че работи здраво, както се очертава, да не остави настрани струга или кормилото, и да не хване карабината..
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Ми то тва ваш проблем вие ше губите пари
  • #28
    FeRaLGoD ( преди 2 години )
    Най-малкото електрическите коли не са за всеки, ако работата ми на ден е да пътувам постоянно, то аз трябва да избирам между това да прекарвам 35% от работния си ден в това да зареждам автомобила, през което време няма да вадя пари... или да работя няколко часа повече... И не говорим само за таксиджии, а за всякаква логистика... Ако нямаш зареждачка до панелката ти, или всички те са заети... какво правиш? А ако си в град без градски транспорт като алтернатива? Губиш си работата?
  • #27
    анонимен ( преди 2 години )
    А бе станете изпълнителни директори на милионни компании в много комглокентен сектор на голяма компания и всеки цент трябва да бъде инвестиран в печеливш продукт във времена на навлизане на нови технологии и да преценяте коя ще бъде печеливша тогавя ръсете акъл.Защото ел бъдещето от една страна изглежда ясно от друга в Европа управлява Немция а те искат двг да живее.
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Питам това така ли е, защото няма баланс, че ЛГБТ са узурпирали властта несъразмерно с реалната си "тежест" в социално-икономическите отношения и злоупотребяват с това.
  • #25
    До 26 ( преди 2 години )
    АЕЦ и газа все пак близките поне 2 десетилетия никой няма да ги пипне като изключим Германия която изкарва въглищата по-еко от АЕЦ
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    рискуват фалит, а иначе поздрави за нефтените талибани
fallback
Последни