fallback

Дизелова Skoda Superb „изяде“ Ford Mustang Mach-E на магистрала

Електрическият кросоувър се движеше с 200 км/ч, но и това не му помогна (ВИДЕО)

С цена от 61 995 долара за моделна година 2022, GT е най-скъпият Ford Mustang Mach-E, предлаган на пазара. Ако клиентът е готов да плати повече, той получава версията Performance Edition, при която мощността си остава 480 к.с., но максималният въртящ момент нараства до 860 Нм.

Електрическия SUV във версията му за Европа - Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition, беше тестван от AutoTopNL на магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. Заради мокрия и студен асфалт машината имаше някои проблеми със сцеплението, но системата за задвижване на четирите колела донякъде компенсира неприятните условия.

Измерване на ускорението от 0 до 100 км/ч показа 4,47 секунди, което е леко разочароващо, тъй като от Ford посочва 3,7 секунди. По отношение на максималната скорост Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition има същите ограничение като повечето електромобили и съответно не можа да окаже никаква съпротива на комбито Skoda Superb, което буквално го „изяде“ на права отсечка.

Във видеото се вижда, че дори добавката „Performance” в името на Mach-E GT не му помага особено срещу чешкия автомобил. Той е във версията Scout, което също означава задвижване на четирите колела и най-вероятно разчита на 2,0-литров дизел (много малко хора избират бензиновия 2.0 TSI за този модел).

Все пак трябва да уточним, че Superb Scout може да не е лек автомобил с неговите 1700 кг., но Ford Mustang Mach-E GT носи още 570 кг отгоре. Освен това пиковата производителност на електрическия SUV е достъпна само за 5 секунди, което обяснява и защо обикновеното дизелово комби на Skoda е толкова по-бързо.

Нека обаче се върнем при електрическия Mustang, който отново пробва ускорение до 100 км/ч от място, но този път се справи още по-зле – 4,62 секунди. Водачът продължи да натиска газта и записа 13,03 секунди на 1/4-миля, а след това 21,57 секунди на 1/2-миля и 37 секунди на 1 миля.

fallback
  • #15
    Petroff ( преди 2 години )
    За производството на Ел. Енергия си нямаш вероятно представа за какво иде реч.Да ти напомня , че изнасяме електроенергия просто защото там има недостиг. Или викаш само в България ще търкаляме електрички. Между другото , потреблението в Гърция зимата е много ниско, но пак се нала да внасят. Пикът е лятото и въпреки очевидното им предимство по отношение условията ФВ , пак имат недостиг. Имаме две алтернативи - много ФВ , или АЕЦове. Първото изисква много площ и неравномерно в рамките на денонощиет
  • #14
    Petroff ( преди 2 години )
    Не знам за какво опорни говориш, още по- малко дали са изтъркани или не. Занимавам с индустриална автоматизация повече от 20 години и съм видял достатъчно, за да съм твърдо убеден в предимството на електрозадвижванията спрямо ДВГ.Само че , ако изминаваш като мен 50-60 к км. на година, при интензитета, липсата на време и трудно планиране,няма как електромобила да е алтернатива, ама въобще. Ако все пак размислиш, кажи ще разровя залинкове на тестове направени по-об източници, а не Тесла маниаци ...
  • #13
    смех ( преди 2 години )
    Шкодилака е мъртвец за колко ли прави 400 метра 30 секунди може би
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Германците са отчайващо безидейна нация щом разчитат на отдавна отреченият от всички дизел.Дизели в Америка освен на камиони и трактори няма никой не купува такива. и така е от създаването на Американската държава много преди дизела да бъде измислен та чаак до наши дни 2021-ва.
  • #11
    Докторът ( преди 2 години )
    Всеки дизел ще мине това недоразумение на магистралата.Таже моята Ауди а8 2008г ще го прегази направо.Без проблеми и слагам 240, ограничението е единствено в старото и разбито изкачване, а не в двигателя.
  • #10
    Petroff ( преди 2 години )
    До 11Я пак теслата със 120 км/ч едвам минава 200 км. Същото разстояние при тази скорост изминава и топ версията на Тайкана.Със 150 вероятно ще измине толкова и километри.Силно съм за електромобилите, но първо да пуснат читави, евтини и не замърсяващи батерии, второ да си оправят времето за зареждане и трето да можем произвеждаме и доставяме нужната Ел. Енергия. Другото е Тесла простотия...
  • #9
    Dfvxd ( преди 2 години )
    Нр.10 те японците почти нямат автомобили на ток..кажи корейците и може би ще си до някъде прав.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    двг няма шанс с въвеждането на твърдотелните батерии двг е в гробищата и никакъв пробег няма да е претекст тогава.Просто по-добрата технология.Колкото и немците да напъват лампите японците ги изядоха с транзисторите.
  • #7
    Директора ( преди 2 години )
    Според мен Шкодата е била бензин 280 к.с. Но, има вариант и да е била дизел. И при двата случая е по-добре от тоя кош на ток. Ако го напълнеш от София до Бургас със 150 на магистралата тоя тостер, на Пазарджик ще спираш за 2 часа на Хепи да ядеш докато зареди. За града бива, иначе няма начин.
  • #6
    Вай вай вай ( преди 2 години )
    немците полудявят че държавата им фалира
fallback
Последни