fallback

Дизелова Skoda Superb „изяде“ Ford Mustang Mach-E на магистрала

Електрическият кросоувър се движеше с 200 км/ч, но и това не му помогна (ВИДЕО)

С цена от 61 995 долара за моделна година 2022, GT е най-скъпият Ford Mustang Mach-E, предлаган на пазара. Ако клиентът е готов да плати повече, той получава версията Performance Edition, при която мощността си остава 480 к.с., но максималният въртящ момент нараства до 860 Нм.

Електрическия SUV във версията му за Европа - Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition, беше тестван от AutoTopNL на магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. Заради мокрия и студен асфалт машината имаше някои проблеми със сцеплението, но системата за задвижване на четирите колела донякъде компенсира неприятните условия.

Измерване на ускорението от 0 до 100 км/ч показа 4,47 секунди, което е леко разочароващо, тъй като от Ford посочва 3,7 секунди. По отношение на максималната скорост Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition има същите ограничение като повечето електромобили и съответно не можа да окаже никаква съпротива на комбито Skoda Superb, което буквално го „изяде“ на права отсечка.

Във видеото се вижда, че дори добавката „Performance” в името на Mach-E GT не му помага особено срещу чешкия автомобил. Той е във версията Scout, което също означава задвижване на четирите колела и най-вероятно разчита на 2,0-литров дизел (много малко хора избират бензиновия 2.0 TSI за този модел).

Все пак трябва да уточним, че Superb Scout може да не е лек автомобил с неговите 1700 кг., но Ford Mustang Mach-E GT носи още 570 кг отгоре. Освен това пиковата производителност на електрическия SUV е достъпна само за 5 секунди, което обяснява и защо обикновеното дизелово комби на Skoda е толкова по-бързо.

Нека обаче се върнем при електрическия Mustang, който отново пробва ускорение до 100 км/ч от място, но този път се справи още по-зле – 4,62 секунди. Водачът продължи да натиска газта и записа 13,03 секунди на 1/4-миля, а след това 21,57 секунди на 1/2-миля и 37 секунди на 1 миля.

fallback
  • #25
    Вангок ( преди 2 години )
    18кв/час разход за електромобил по цените от фактурата. Никак не ме устройва резултата. Около 20лв на час разход си е сериозно. С тези тролей искат да ни ръмбят в гърба
  • #24
    С ( преди 2 години )
    То голф 2 1.6 наема по бързо
  • #23
    Шофьор ( преди 2 години )
    Зависи от задволанното устройство....
  • #22
    К. ( преди 2 години )
    Шкода Суперб, 150 к.с. тд - резервоар 70 л. разход при 170-180 км/ч - 8-9 л./100км. Проверено лично ...
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    Абсурд или не, има клипове в тубата. Гледай
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    10 на 100 при 200км/ч абсурд?!
  • #19
    До анонимен #25 ( преди 2 години )
    Моя Пасат Б8 150 кс гори около 10/100 при 200 км/ч. С един резервоар от 70 литра означава че мога да измина около 650-750 км при 200 км/ч. Шкодата би следвало да е с подобни характеристики
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Е как със 70л резервоар ще измине 500 км като ще му трябва резервоар около 80л
  • #17
    До Господин Директор ( преди 2 години )
    Със 70 л резервоар не мислиш ли че ще мине 500 км. А теслата колко км минава с 200 км/ч? Колко зареждания по 15 мин са необходими? По принцип за 500 км не спирам нито веднъж. А на Хепи като се случи да зареждате 20 човека електро кво правите? Спите следобеден сън?
  • #16
    Petroff ( преди 2 години )
    А второто изисква много сериозна инвестиция в разпределителната мрежа. И двата варията изискват огромни инвестиции за изграждане на самите мощности. Разбираш ли?Много сме далече от масово, нормално използване на електрички.
fallback
Последни