По света има много организации и методологии за проверка на нивото на безопасност на превозните средства. Правилата непрекъснато се затягат, но, както често се случва, тяхната строгост се компенсира от необвързващия характер на тяхното изпълнение. Тоест, поставената им оценка от външни организации не пречи на тяхното излизане на пазара.
Новини за поредния неуспешен краш-тест идват редовно от различни региони на света, като те се отнасят не само за стари и достъпни на цена модели, но и за нови, скъпи и доста добре оборудвани модели. Интересното е, че те получават високи оценки в Европа, например, но на други континенти се превръща в антигерои.
Най-опасните автомобили по света (ГАЛЕРИЯ):
В случая проблемът е, че наборът от системи за безопасност в Accent за Южна Америка е доста беден. Моделът има само ABS, докато втората въздушна възглавница и ESP се предлагат като допълнителни опции. Като дизайн автомобилът не се различава от версиите си за други пазари и това обяснява здравата конструкция, приемливата (според експертите) деформация и приличната защита на пешеходците.